Vad tänker ni om Coronaviruset?

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1224548 av Recard2016
Om men vilka människor dör i krig eller sjukdom generellt sett? ; fattiga. Jag bryr mig om mitt liv o andras liv, tycker liv e de ömtåligaste vi har o tror inte på nån gud eller nåt liv efter detta så.

Politiker, makthavare o rika har ingen respekt för liv, inte kul o va som dom.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1224552 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad tänker ni om Coronaviruset?
nä, vi bör be för landets ledare så vi kan leva i fred. det står om i den heliga bibeln, och det antyder - mig veterligen - ingenting om att makthavare eller politiker skulle göra det mest goda. och i synnerhet inte om ingen ber för dem.


Recard2016 skrev: Folk som argumenterar att det är bra med krig eller sjukdomar för att vi e för många på jorden e sällan motiverade att ta sina egna liv, för o hjälpa till, men det e ju klart gör ju inget om lite fattiga tredje världen människor dör..

vet inte om det stämmer faktiskt. dels så är det väl så att de som de facto begått det hemska brottet med självmord, nog väldigt sällan, eller iaf har jag inte hört talas om det, att de berättat om sina planer eller dåliga mående eller sökt hjälp av omgivningen. och visst att jag inte sitter inne med all kunskap om fallen , men anser att jag haft att göra med många människor som valt att gå den vägen. alltså en är ju för mycket men det är nog närmare tio stycken säkert. det mest hemska är självmord tror jag. i klass med aborter men visst det finns ju säkert olika nivåer i helvetet.

men något som är mer säkert än att jag sitter inne med kunskap och visdom tillräckligt för att döma som om jag vore Gud, det är ju att jag vet om mina erfarenheter och jag kan ha sett Adolf Hitler som en idol tidigare i min ungdom faktiskt. Vet inte hur jag tänkte dock! Och att jag var mer för än emot dödsagendan i samhället ser jag som bombsäkert då jag rekommenderade abort till min tjej som berättade om sin misstänkta graviditetet. Och sen är det faktiskt så att jag försökt att "ta mitt eget liv" flera gånger. och efteråt har jag förstått att det är som högsta nivån av högmod. - som att spotta Gud i ansiktet och som att hoppa ner i helvetet med huvvet först. Jag brukade dela följande bild när jag diskuterade med muslimer/whatever som predikade om att döda andra, men lade snart av det då jag insåg att en del faktiskt kanske tänker så, eller känner som om det är rätt med att inte existera, vilket är hemskt tragiskt.




Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1224670 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad tänker ni om Coronaviruset?
..tips: kolla datumet

business insider ser ut att ha varit tidiga med den "nyheten" och man kan fråga sig om inte vissa ser döden som om det vore bra för deras ekonomi.

dessutom att de nämner siffran 33, som är vanligt bland frimurare...

Mer
4 år 1 månad sedan #1224680 av vnv
Mer
4 år 1 månad sedan #1224704 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1224720 av IngeF

Nissegossen skrev: Tror svårstoppat den här nya varianten de som vet hur den ser ut i mikroskop, jag gissar att den bilden har delats över hela världen och forskare som har möjligheter och fått viruset live i säkerhetslabb, nog många jobbar dag och natt för att skapa ett vaccin mot det. Kan inte annat än önska dem lycka till

Googla Coronaviruset han har vaknat nu kunde inte kopiera


Det er den sikkert, men det er tross alt RELATIVT få som har dødd eller kommer til å dø av det, med tanke på hvor mange kinesere det finnes. Med nevrologisk nedsatte astmatikere bør kanskje bekymre seg litt ekstra?