Blinda kan botas (ett mirakel)!

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235684 av Clean
Sades det på nyheterna! Hörde att forskare kommit på en metod att få blinda att se! Är det bara jag som har hört eller läst det? Vi får väl se hur sant det är... Hoppashoppas!
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Clean.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235686 av sarc
Mer
4 år 1 månad sedan #1235692 av zoegas
Bara en viss ögonsjukdom. Man fantastiskt ändå. Grymt att vara blind.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235694 av Nissegossen
Jesus "Öppnade" ögonen på en ung man som varit blind sedan födseln han mötte Jesus och Jesus böjde sig ned tog upp jord med handen spottade på det. Gjorde en deg på det och gned in det på ögonen och sade sedan gå och två dig i Siloam en damm på den tiden. Mannen gjorde så och han kunde se efter det. Mirakel, Nej! det som framgår i detta var att Jesus "Öppnade" hans ögon. Ögonlocken var Hopklibbade vid födseln pga någon sjukdom modern haft som gjorde ögonlock fastklibbade när han tvättade ögonlocken släppte "klistret" och det öppnade ögonlocket och han kunde se omedelbart, då det var normala ögon när väl han kunde öppna ögonlocken. Därav en naturlig förklaring

Någon med bättre förklaring? Ty det ovanstående har jag skjutit fram hakan på. Har inte läst min förklaring någon annanstans men texten som står i bibeln låter höra sig i texten att Jesus "öppnade" mannens ögon och då faller det naturligt på plats.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235713 av Geta
Vilken ögonsjukdom är det?
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235718 av zoegas
"AMD – age-related macular degeneration"

De använder stamceller. Intressant då det var ett himla rabalder om det var oetiskt eller inte att forska i stamceller.

www.maxiaids.com/doctors-hope-for-blindn...oring-patients-sight


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 1 månad sedan by zoegas.