Tandvärk

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251488 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tandvärk
Nu var det typ två veckor sen jag lagade mina tänder. Idag fick jag extrem tandvärk o ska klaga på tandläkaren!

De har inget att göra, ingen vågar gå till tandläkaren i coronatider, o därför lagar de dåligt för att man ska komma tillbaka. De kan åtminstone skriva ut lite morfin om man ska tvingas ha ont på deras bekostnad!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251604 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tandvärk
Är det samma tänder, som du har ont i?
Mer
3 år 11 månader sedan #1251718 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tandvärk
Ja, men jag kom idag på att det nog beror på att jag bränt sönder gommen när jag åt för het pizza... Det är lite brännskador runt tänderna, o då ilar det i tandhalsarna o det har nog inget att göra med att jag lagade dom tänderna..
Mer
3 år 11 månader sedan #1251790 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Tandvärk
Fy för tandvärk, jag hade så ont för några år sedan då jag inte varit hos tandläkaren på många år. Hade tre hål den gången. Nu går jag till tandhygienist varje halvår.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 11 månader sedan #1251793 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Tandvärk
En rot var av på tvären för mig för några år sen. Gjorde så jävla ont. Fick gå till tandläkaren akut en lördag.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1252357 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tandvärk
Nu har jag klarat av tandhygienisten! Hon tog bort tandsten, som gett mig tandköttsinflammtion. Ska tillbaka om 3 månader och se om det har läkt. Men då måste jag rengöra mellan tänderna. Det har jag inte Gjort hittills. Så det blir mer jobb i kvällshygienen.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.