Har fått nån form av böldpest

Mer
3 år 9 månader sedan #1263441 av Richard
Troligen ingen tand, då jag inte märkt nått i munnen/tänderna.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263445 av zoegas
Jag tror det kan vara en spindel som borrat sig in och gjort bo.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1263496 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har fått nån form av böldpest
Gör rent öppningen med desinfektionsmedel. Där röret satt. Så blir det inte mera infekterat. Om det inte försvinner boka tid hos hudmottaningen. På ett större sjukhus finns det.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277790 av Richard
Ja, nu har den svullnat upp igen!

Jag rakade mig i morse o noterade att det inte hade vuxit nått skägg på den. Sen dess har den svullnat upp! Har bokat ny tid på vårdcentralen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277796 av memphis
det ser ut som en vanlig böld som kommer läka ut så fort det gått hål på den och innehållet runnit ut. Men du har väldigt fin hy annars Richard! Du behöver nog inte oroa dig för detta.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277833 av Nissegossen
Har haft en sacral dermoid, alltså en böld i röva, tog mig till Östra akut, och läkaren hade en kandidat med sig. läkaren sade jag bara lägger skalpellen på så här, det gjorde skit ont, han sade nu klämmer jag här, gjorde mer ont.Sedan märkte jag flytningar ifrån såret, tog mig till läkare igen och fick tid för operation vilken gjordes på Östra, det såret lämnades öppet och fick läka sig nere ifrån och upp.
En sacral dermoid är en böld som sitter där de trodde svansen skulle sitta därav sacral, dvs kyrkligt och vid svanskotan jag fick torka mig i ändan åt fel håll då det kunde bli skit rätt i såret och blev medskickat allt vad gäller att lägga om såret hade en tjej då som gjorde det på mig..

Enligt vad jag förstått var det en spermie som skulle varit min tvillingbror med mig, men kom försent så brorsan blev en böld i röva på mig

Sista gången hos läkaren sade han nu frisk förklarar jag dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum