Har jätteont i höger testikel

Mer
3 år 8 månader sedan #1265479 av Richard
Vad kan det bero på? Nu har jag haft jätteont i några veckor i höger testikel... Det är ju sånt man drar sig för att söka vård för, men har bestämt att jag måste göra det. Smärtan strålar ända upp, till höger om magen. Är det cancer kanske man måste operera bort den? :(

Kan knappt böja mig ner, då det gör så ont...

Någon som har en aning om vad det kan bero på?
Mer
3 år 8 månader sedan #1265497 av Nissegossen
Första tanken var pungspark men tror att du annars skulle gått till läkare, men oavsett det bör du uppsöka läkare och ta blodprov för att se om du har testikelcancer ta kontakt med läkare, gärna på urologen på ett stort sjukhus de är vana att hantera en testikel cancer om inte annat utesluta det. Samt att du måste det för att kolla upp om du har sjukdom dvs syfilis hela köret med könssjukdom så ingen sexuell kontakt till efter konstaterad diagnos. Tur att du lever i denna tid då det mesta går att behandla med antibiotika, vanligt med syfilis går fortfarande med antibiotika annars som det sägs blir du inte du totalt galen och det sägs att man kan tappa ollonet i pottan, sedan gammalt i morgon ta dig till vårdcentralen för en första undersökning och begär en remis till urologen de har den kompetens som du behöver, förstått?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1265499 av Skellington
Gör det ont fast den hänger ner i pungen? Så den inte dragit sig upp?
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1265502 av Nissegossen
Om du har läst på kan det också vara mjuk eller hård schanker. En sådan sjukdom gjorde man i gamla tider med ett instrument man körde in i penis där då utlöses av en stålfjäder som skar upp ollonet i fyra delar annars riskerar man att lemmen att ruttna det måste man varför att jag inte önskar det någon men man måste få in luft för att såret kräver luft för att läka
Hoppas du förstår att det är inget du vill höra så jag hoppas du har skrämselhicka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 8 månader sedan #1265503 av Geta
Vilka skräckhistorier som du berättar, Nissegossen!
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1265509 av Nissegossen
www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk00...hcBVAQ4dUDCAY&uact=5
Det finns fler än de uppräknade

www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-b...ukdomar/ulcus-molle/

Geta skrev: Vilka skräckhistorier som du berättar, Nissegossen!

Nödvändigt, han kan bli av med allt därnere

Förutom uppräknat vid mjuk schanker har jag på bild sett en läkt penis och har sett ärren på ollonet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.