Multisjuk

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1277071 av Fantasio
Multisjuk skapades av Fantasio
Det jag trott/tror mig lida av: diabetes, skrumplever, förstorat hjärta, hjärtat förstört på annat sätt, näthinneavlossning och glaskroppsavlossning. Jag lever osunt och har dragit på mig dålig hälsa, det är inte konstigt att kroppen börjar säga ifrån. Just nu är jag mest orolig för mitt högeröga, vilket svider och jag ser dåligt på det. Just nu ser jag normalt, men så blir det suddigt igen.

Ni ungdomar: passa på att njuta, för snart är ni i min ålder och då går det fort utför.
Mer
3 år 6 månader sedan #1277095 av Geta
Svar från Geta i ämnet Multisjuk
Det är normalt att få en massa krämpor i 50-60 års åldern.
Mer
3 år 6 månader sedan #1277116 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Multisjuk
Jag har lågt blodtryck blir svimfärdig i hela kroppen. Benen skakar och bär mig knappt en gång svimmade jag.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1277129 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Multisjuk
Jag har börjat få smärtor i höger ländrygg, som det väl heter. Strax ovanför skinkan. När jag går till till exempel sjukhuset måste jag sätta mig ned då och då.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1277154 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Multisjuk

Amandara skrev: Jag har lågt blodtryck blir svimfärdig i hela kroppen. Benen skakar och bär mig knappt en gång svimmade jag.


Det kan vara biverkningar av någon medicin som du tar
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1277163 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Multisjuk
Jag har nog alltid haft lågt blodtryck. En gång (när jag var i tonåren) låg jag på golvet och lyssnade musik. Jag reste på mig och allt svartnade. Kvicknar till och tror att jag står lutad mot en vägg och att det är fasligt tungt. Jag inser sen att jag ligger raklång på golvet och försöker komma upp men en slags armhävning. Det blev en grop i parketten efter min haka och ett ärr har jag som minne.