Vilken medicin är bäst mot covid-19?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287456 av Geta
En del blir hjärnskadade av covid-19. De blir totalt utmattade.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287476 av memphis
Jag känner att jag kan ha lite skuld i detta med att Trump har blivit sjuk. Jag drömde ju om honom bara för nån vecka sedan. Jag drömde att han var på besök i min mammas hus, och jag lagade mat till honom. Vem vet hur sådant hänger ihop? Jag tror på tesen att en fjärils vingslag kan ha globala effekter. Den värld vi ser är bara ett litet skrap på ytan. Hur allt hänger samman är ett symmetriskt mysterium.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287477 av Geta
Trump ska ha fått syrgas i fredags. Tror knappast att det är ditt fel att han insjuknat, memphis.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287528 av wasp

Geta skrev: Trump ska ha fått syrgas i fredags. Tror knappast att det är ditt fel att han insjuknat, memphis.


Vi får hoppas han klarar sig. Inte för jag gillar Trump, men vi är alla människor som har livet kärt!
Mer
3 år 6 månader sedan #1287546 av Admin1
Man tror att Trump får remdesevir samt antikroppar mot viruset. Sedan tar han vitamin D.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302654 av Richard
Jag var krasslig i morse, så jag stannade hemma från Spiran. Bara låg under täcket o frös...

Men sen var jag tvungen att handla eftersom min glass var slut. Så körde jag till apoteket först, där träffade jag en tjej som jag kramade, fast man måste hålla avstånd inne på apoteket. Sen var jag inne på ICA o på Systembolaget, där träffade jag samma tjej igen.

Men jag var uppe hos mamma o där var jag tvungen att ha på mig munskydd o hon ville inte vistas mindre än 2 m från mig. Jag skulle hjälpa henne med en grej o jag fick saffransbullar av henne.

Är jag dålig i morgon, så börjar jag med oseltamivir, så får vi se...