Vilket vaccin mot covid-19 vill ni ha?

Omröstning: Vilket vaccin mot covid-19 vill ni ha?

Moderna
Inga röster 0%
Pfizer/Biontech
3 42.9%
Astra Zeneca
Inga röster 0%
Janssen-Cilag
1 14.3%
Curevac
Inga röster 0%
Sputnik V
1 14.3%
Annat
1 14.3%
Inget
1 14.3%
Totalt antal röstare: 7
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 3 månader sedan #1312757 av Fantasio
Jag är förbluffad att det gått så snabbt att få fram vaccin. Sådant brukar ta flera år. Jag tror att smittan spridits medvetet och att en en medicin som gör oss till slavar funnits från första början. Jag vaccinerar mig inte.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312759 av memphis
Det gick fort att hitta fram till vaccin för att grunden redan var lagt sen tidigare influensa. Du bör inte sprida såt där skit snack på viska Fantasio. Håll det för dig själv.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312762 av krokus
Denna dokumentärserie borde ni se, speciellt Fantasio:
svtplay.se/dokument-inifran-vaccinkrigarna
Mer
3 år 3 månader sedan #1312920 av Admin1
Tillhör man riskgrupp är nog Pfizer eller Moderna bäst pga bättre skyddsffekt. Unha personer klarar sig med AstraZeneca. Tydligen har Israel vaccinerat 20 % av befolkningen tack vare att de betalat 10 miljarder till Pfizer. Sedan kan Israel vaccinera snabbt och erbjuda bra uppföljning av biverkningar.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313041 av Richard
O på Sveriges Radio (o på SVT enligt rykten) så gnäller man nu på att Israel inte vaccinerar palestinier. Men enligt Oslo-avtalet så ska palestinierna ha hand om sin egen sjukvård. Vill man vara självständig så får man också ta sitt eget ansvar! Men då kallar P3 Nyheter det "moraliskt dåligt" av Israel.

Men man kan ju alltid bönrulla till Allah om att smittan inte ska drabba dom!
Mer
3 år 3 månader sedan #1313194 av Admin1
Indien har kommit med ett eget vaccin. De har stor produktionskapacitet. Brasilien och SaudiArabien vill köpa av dem.