Må bra igen

Mer
16 år 9 månader sedan #78053 av iprenmannen
Hej

Är det normalt att känna en konstant huvudvärk? Ibland tänker jag mindre på det. Idag känns det inte alls bra. Ingen biverkan iallafall eftersom jag slutat med medicinen. Vem vet kanske hjälper att skriva av sig.
Mer
16 år 9 månader sedan #78062 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Må bra igen
Skall vi göra något åt det?

Ställ dig i köket framför diskbänken. Slut dina ögon, se för din inre syn hur du i tanken går in i skåpet där du har dricksglas. Ta ett, håll det mot det öra som det värker mest ifrån på den sidan som du har ont i huvudet på.

Luta så huvudet och låt den röda vätska som kommer ut ur örat rinna ned i glaset, när du tömt allt du hade därinne, så häll ut vätskan i avloppet.

Följ det hela vägen ned till reningsverket, se det gå igenom reningen och till slut hur det går ut i havet!

Kan du göra det i tanken fullt ut, så är huvudvärken borta sedan!

Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 9 månader sedan #78067 av iprenmannen
Svar från iprenmannen i ämnet Må bra igen
Nej ett skämt hjälpte inte. Försök igen.
Mer
16 år 9 månader sedan #78068 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Må bra igen
NEj Nej! Jag menar det på fullt allvar! Du måste leva dig in i det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 9 månader sedan #78072 av iprenmannen
Svar från iprenmannen i ämnet Må bra igen
Nej nu måste jag kontra. Jag kanske skall ta en ipren.
Mer
16 år 9 månader sedan #78074 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Må bra igen
:cry: Eftersom du vägrar leva dig in i det funkar det heller inte! Då är det heller ingen idè att du försöker!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum