Doktorn!

Mer
16 år 5 månader sedan #97261 av Geta
Svar från Geta i ämnet Doktorn!
Tack!
Då klarnar det hur det ska gå till.
Mer
16 år 5 månader sedan #97295 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Doktorn!
OK Doktorn! Vad bra att du svarade! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 5 månader sedan #97320 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Doktorn!
Ursäkta min skepsis,
Men hur vet man att användare med nick Doktorn verkligen är en "riktig doktor"??? Jag har träffat en del individer som gärna leker och vill glänsa med vissa kunskaper, kanske alldeles speciellt inom ämnet medicin.

/Sofie, som ber om ursäkt om hon trampat någon på tårna.
Mer
16 år 5 månader sedan #97327 av Geta
Svar från Geta i ämnet Doktorn!
Det får tiden utvisa.
  • Ready
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 månader sedan #97336 av Ready
Svar från Ready i ämnet Doktorn!

Doktorn skrev: Hej!

Tråden är egentligen ingen tråd, utan bara ett klistrat meddelande om denna underavdelningen av forumet som heter "fråga doktorn".

Precis som Nissegossen skriver, så var min tanke att få det hela lite mer överskådligt. För att ställa en fråga är det bara att skapa ett nytt inlägg i denna delen av forumet. Ett nytt inlägg för varje enskild fråga så att säga.


Hej!

Är du en manlig eller kvinnlig läkare? Vilken sömntablett är bäst av Propavan, Theralen och Lergigan?
Mer
16 år 5 månader sedan #97341 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Doktorn!

PSR skrev:

Sofie skrev: Ursäkta min skepsis,
Men hur vet man att användare med nick Doktorn verkligen är en "riktig doktor"??? Jag har träffat en del individer som gärna leker och vill glänsa med vissa kunskaper, kanske alldeles speciellt inom ämnet medicin.

/Sofie, som ber om ursäkt om hon trampat någon på tårna.

Det är inte säkert att man tänker på men läkare/psykiatriker respektive terapeuter har diametralt olika yrkesetik. Att folk utger sig för att vara läkare trots att de inte är det är nog uteslutet. Att folk utger sig för att kunna medicin är något helt annat.



"Att folk utger sig för att vara läkare trots att de inte är det är nog uteslutet"


Låter som en logisk kullerbytta PSR! Jag tänker ju på det att en som utger sig för att vara läkare men inte är det, h*n har då inte heller en läkares etik! :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum