Thai mat är den godaste maten.?

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1085728 av charlie2
någon mera än mig som tycker att thai mat är det godaste maten.?
jag tycker att thai mat är super gott ju.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by charlie2.
Mer
5 år 7 månader sedan #1085745 av Miika
Jag håller nog med
Mer
5 år 7 månader sedan #1085769 av Nissegossen
För stark kan inte äta den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1085771 av Geta
Det är det starkaste jag ätit.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1085772 av Nissegossen
Jag var på en Thai mats restaurang och ville beställa mat. kocken som var där förstod inte Svenska han var ensam just då. Jag sade inte så stark. Han lagade maten jag fick hem den och ville äta. Fick inte ned den på tok för stark. Ringde grannen och sade kom upp så får du Thai mat, för stark för mig. Hon kom upp hon tog ned den till sig och åt rubbet.

Samma granne som sade gu vilka goda köttbullar, världens godaste nu skall jag ringa mamma och säga det. telefon är därinne och pekade mot köket, hon ringde och sade nu har jag hittat din överman jag har smakat världens godaste köttbullar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1085807 av Lester
Svar från Lester i ämnet Thai mat är det godaste maten.?
när jag var i indien vilket var det bästa som har hänt mej, men iaf så sa dom där att dom aldrig ens någon av dom själva äta så mycket chili som jag tog.... jag har ingen favoritmat jag är mera testar allt och älskar det..... vet om en snubbe som inte kan känna smak fattar ni missa njutningen man får av att äta nåt riktigt gott....

charlie jag kan skicka ett pm om en retaurang i sthlm som är kultställe för thaimatsälskare med anor i södermalm sedan länge?