Nån har preparerat mitt kaffe med sanningsserum!

Mer
5 år 3 dagar sedan #1145216 av Richard
Kaffet smakar inte som det ska! Jag har blivit lite snurrig o blir torr i munnen!

Jag misstänker att det är sanningsserum i det för att lura av mig koderna till alla mina konton! Tur att jag inte kan dom utantill! Det är inte det traditionella sanningsserumet, thiopental, utan curare o någon psykedelisk tillsats!
Mer
5 år 3 dagar sedan #1145221 av Modesty
Definitivt vanföreställning.
Mer
5 år 3 dagar sedan #1145227 av memphis
Vad kom allt detta helt plötsligt ifrån Richard? Är du stressad eller pressad över något? Du borde definitivt ringa en läkare och be om hjälp med medicinerna.
Mer
5 år 3 dagar sedan - 5 år 3 dagar sedan #1145261 av Nissegossen
Liknande hade jag nästan från början första hälften av 70-talet, du är rätt inne i en psykos just nu. Inga utav dina förklaringar du haft de senaste dagarna har haft något av sans och balans. Känns som om det var jag nyinsjuknad på 70-talet. Allt som dykt upp från dig har inte med verkligheten att göra. Vanföreställningar och psykos så det skriker om det har du just nu. Hade det varit på 70-talet hade jag sagt lägg in dig. just nu är du farlig för dig själv och hoppas bara för dig själv gå inte på någon människa på detta, de vet ingenting och har inte gjort något

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 dagar sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 dagar sedan - 5 år 3 dagar sedan #1145279 av Zoidar
Ett tag fick jag tanken att saften var förgiftad. Något sanningsserum finns det verkligen inte i ditt kaffe.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 3 dagar sedan by Zoidar.
Mer
5 år 3 dagar sedan #1145284 av Miika
Dags att se över medicineringen