Burgundisk Köttgryta

Mer
4 år 5 månader sedan #1203203 av Nissegossen

memphis skrev: Har frukost framför tv:n. Mycket kaffe, sen är det dags att gå ut igen. Suck. Måste köpa middag också.


memphis, du har frågat om receptet på min Burgundiska Köttgryta, det är inget avvikande från vilket recept du än väljer. Däremot välj ett vin som kommer från Regionen Burgund det är ju där grytan kommer ifrån Det är Cotes Rhone vin Du kan köpa väldigt dyrt, mitt förslag är cotes du rhone reserve
www.systembolaget.se/dryck/roda-viner/cotes-du-rhone-601801
Överkomligt i pris och gott. Annars om du är miljonär, så finns det mycket dyrare mitt val är budget

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1203211 av memphis
Svar från memphis i ämnet Burgundisk Köttgryta
Tack för tipset Nisse!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203245 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Burgundisk Köttgryta
Mitt i allt detta så är det ju nötkött så andra med en annan religion kan den människan äta, ned passusen, i receptet står antingen bacon eller fläsk, (Stekt)det ingår som salt som krydda. Kom ihåg det är du som lagar måltiden i det här Kajsa Varg man tager vad man haver i detta ingår att du själv kan ha varianter av recept som du själv funnit smakligt

Ett recept som är gjort av dig själv kan hålla hemligt om det är gott, titta på Coca Cola om det är en unik sak låt folk få betala för produkten men jag finner det onödigt ett varumärke kan vara en inkomstkälla, så om du vill tjäna pengar då tillverkar du produkten och säljer varan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203292 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Burgundisk Köttgryta
Din gryte ligner på den burgundske Coq au Vin. I den skal det burgundervin. Vin på Pinot Noir lages vel nå i de fleste land.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203324 av Nissegossen
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320749 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Burgundisk Köttgryta
Samma mentalitet som jag "Hon ordnar med glädje middag till sina vänner, sin pojkvän eller egentligen vem som helst som vill äta god mat.

– Vem som än kommer blir jag glad av att laga mat till! Jag blir glad av att laga för andra. Det är livsglädje för mig!"
www.expressen.se/noje/masterkock-dianas-...erotiska-matbilder-/
 

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Nissegossen.