Färdigrätter?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 10 månader sedan #1260112 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Färdigrätter?
Om man är inlagd på sjukhus så har man ju 50 rätter att välja bland och dessutom riktigt god och näringsrik mat. Maten är ju höjdpunkterna på dagen när man ligger inne.

På ett år har jag legat inne två ggr. Först psyket 2019 och nu i mars ortopeden. Det har varit positiva upplevelser. Riktigt bra vård nuförtiden.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260113 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Färdigrätter?
Cosmos så är det för oss i Uppsala. Men när jag bodde för ett tag sen i Göteborg var psyket där förfärligt. Både kosten och psyket och patienter sålde droger och alkohol. Folk gick runt var både påtända och fulla. Det var kaos. Men som tur fanns det böcker på ett bibliotek att låna och läsa.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1260114 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Färdigrätter?
Jag brukar förutom nudlar och macka äta buffalowings som man har i mikron eller kyckling och broccoli paj som man har i mikron eller thaimat som man har i mikron. Ibland äter jag frukt eller grönsaker eller vad min kära mor har lagat. (Ibland äter jag också nötter, youghurt, godis, chips, glass eller efterrrätt).
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260122 av wasp
Svar från wasp i ämnet Färdigrätter?
Karins lasagne (Dafgård) är faktiskt riktigt god!
Mer
3 år 10 månader sedan #1260128 av Miika
Svar från Miika i ämnet Färdigrätter?
Håller med!
Mer
3 år 10 månader sedan #1260139 av memphis
Svar från memphis i ämnet Färdigrätter?
Cosmos, här får man inte välja mellan 50 rätter på psyket! Det serveras två olika, rätter man får välja på. Men det är mycket god mat!