Experterna: Här är den enda dieten du behöver

Mer
3 år 8 månader sedan #1268781 av Nissegossen
Vilken diet ska man egentligen välja? Nu slår ett par experter fast att det finns en som är lite bättre än alla andra.
www.mabra.com/mat/experterna-har-ar-den-enda-dieten-du-behover/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268782 av Lelle
jag har börjat dricka äppelcidervinäger före mina måltider. undra om det gör någon skillnad?
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
3 år 8 månader sedan #1268784 av Nissegossen

Okinon skrev: jag har börjat dricka äppelcidervinäger före mina måltider. undra om det gör någon skillnad?


Populärt hos många en kvinna jag var ihop med ganska kort drack alltid äpplecider varje dag. Att så många dricker det fungerar det troligen, vilket syftet nu kan vara. Har inte brytt mig om att söka på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1268786 av Geta
Har druckit äppelcidervinäger till frukost i minst 30 år. Dieten som Nissegossen rekommenderar äter jag i stort sett idag.
Mer
3 år 8 månader sedan #1268787 av Lejonhjärta

Okinon skrev: jag har börjat dricka äppelcidervinäger före mina måltider. undra om det gör någon skillnad?


Var väldigt försiktig med det. Jag drack också det varje dag, sen gick något helt fel och hos hudläkaren konstaterade de diagnosen: Jag hade fått rosecea.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268790 av Lelle
aldrig hört talats om det. men jag läste om Rosacea på wikipedia. sv.wikipedia.org/wiki/Rosacea

tack för varningen.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Lelle.