Glass

Mer
3 år 4 månader sedan #1304028 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glass
Glass är gott, gör den som björk, men han har glassmaskin, jag gör det förutan, länge sedan jag gjorde glassbomb åt en grannes pojk när han skulle fylla 16 vårar. Det var med cocktailbär i och Likör. Han fick den dagen före, han erkände att han inte kunde vänta, han tog en smakbit. Jag visste jag inte skulle få smaka, gjorde en mindre till mig själv. Gott.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304132 av wasp
Svar från wasp i ämnet Glass
Gott Nissegossen! Du är viskas Tore Wretman!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304177 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glass
Någon Wretman är jag inte. Får jag tag på en Fransyska kan den gå för ett dyrare kött och laga sjömansbiff eller då låta den gå till en Biff stroganoff, den behöver bara koka längre så köttet blir mört. Eller så gör jag paradnumret en Burgundisk Köttgryta med en flaska vin i maten förutom ett glas till kocken och en flaska till maten.


Eller som min förra ssk han ville ha Ungersk Gulasch jag gör den och kryddar med kajennpeppar. Jag gör den så stark, men ändå att jag själv äter. Dock jag måste ta det lugnt med starka kryddor, då jag har förändringar i munslemhinnan vill akta mig för att det kan utvecklas då till dödlig cancer därför ingen starkt kryddad mat. Kommer du någon gång till stan, vet du var jag bor. Det måste du veta ty du har ringt mig några gånger, du måste ha fått mitt nummer via min adress.

Du är välkommen hit om du vill turista i stan och göra stan. Jag vill inte själv, men gå på Liseberg och det nya Museet vid Korsvägen nästa hållplats från Lisebergs Entré. 5ans spårvagn går numera upp till Östra där den vänder. Ligger inom gångavstånd, är dock själv lat, vill inte gå sträckan jag är lat åker två hållplatser med buss. Får kånka upp en tältsäng men har inte längre någon madrass till en. Det stod en tältsäng med madrass den slängdes, tyvärr. Sovsäck finnes du får ligga i min soffa dock inte skön att sova i men en granne somnade i den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Nissegossen.