Johannesört

  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #19255 av Axons
Johannesört skapades av Axons
Är det någon här som har testat Johannesört? Jag har nyss börjat med det och märker ingen skillnad. Hur länge dröjer det innan man märker av den? Ska man ta högre dos än vad som står skrivet på förpackningen för att få någon verkan?
  • W
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #19256 av W
Svar från W i ämnet Johannesört
man märker inte av den, inte jag iaf, skall dock inte kombineras med andra läkemedel då jört påverkar metaboliseringen av de flesta andra tabletter.
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #19258 av Axons
Svar från Axons i ämnet Johannesört

W skrev: man märker inte av den, inte jag iaf, skall dock inte kombineras med andra läkemedel då jört påverkar metaboliseringen av de flesta andra tabletter.

Då har jag kastat bort 180kr då. Det var ju synd, man har ju hört att Johannesört ska vara bra mot nedstämdhet. Ingen annan som har fått någon positiv effekt?
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #19268 av vnv
Svar från vnv i ämnet Johannesört
Tror det är bortkastade pengar....Jag märkte iallafall ingen skillnad när jag provade för några år sedan. Mediciner bör prövas på vetenskaplig grund och bör inte bygga på "fakta" från Bondepraktikan etc.
Det tycker åtminsone jag...
/vnv
Mer
18 år 8 månader sedan #19274 av Zedd
Svar från Zedd i ämnet Johannesört
Testa fiskolja (Omega-3) istället. Det hjälpte mig.
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #19276 av Axons
Svar från Axons i ämnet Johannesört

Zedd skrev: Testa fiskolja (Omega-3) istället. Det hjälpte mig.

Jag tar Omega-3, vitamintillskott och nu Johannesört, men inget verkar hjälpa. Kanske tar jag för liten dos av ovanstående preparat?