Skriva sig friskare

Mer
3 år 9 månader sedan #1263592 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Skriva sig friskare
Är trött på iPhone och tangentbordet. Har ju iPad hemma.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270592 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Skriva sig friskare
Jag skriver mycket. Det är min hobby. Har även en egen blogg som jag skriver i ibland, främst för att bearbeta livet. :)
Mer
3 år 8 månader sedan #1270595 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Skriva sig friskare
Jag tycker också om att skriva men gör det inte lika ofta nu som förr.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271124 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skriva sig friskare

wasp skrev: Det tar så mycket längre tid att uttrycka sig i skrift, sen behöver man nog gå en skrivarkurs först..............


Jag har aldrig gått någon skrivarkurs utan det här med skrivandet är bara en fallenhet jag har. Ge mig ett blankt papper så ska jag snabbt skriva ner det som för stunden finns i mitt huvud.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271187 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriva sig friskare
Till tidningen vi gjorde på allaktivitetshuset sade handledaren skriv en krönika om Världsläget! Jag gillade inte om att skriva om det, jag gjorde revolt och tyckte att de små nyheterna var bättre, jag skrev en krönika om Läget i Målilla där Andersson katt hade fått ungar och Nisse om haft tur med vädret när han tvättade och haft sol och det torkade i hela 5 veckor, nyheter från Målilla är väl bättre än Busch som jagar Irakiska bönder från krevad hål till nästa krevad hål, Jag tycker att det är bättre med nyheter från Målilla

Satt och lyssnade på en granne, om att de som hon jobbade med de skulle eventuellt förlora jobbet. De ville spara kommunen, jag skrev en text ty jag visste hur de hade det. Jag skrev en text där jag var såsom en av dem som jobbade där jag lade det på ett USB-minne och sade låt din chef, han skulle själv mista jobbet om det var aktuellt, låt han ta och skriva ut denna, hon tog den till jobbet han skrev ut texten och satte den på väggen bla hur det nu låg till fick de ha jobbet kvar, vet inte vad min spontana text hade att göra med det.
De tackade mig för texten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280739 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Något underligt är det. Jag har haft 153 besökare idag. Om det är en bot, vad vill den och vem ligger bakom den?