Skriva sig friskare

Mer
3 år 7 månader sedan #1281102 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Det är nog för avancerat för mig. Men kanske gör ett försöker. Tack.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281112 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Skriva sig friskare
Allright Fantasio. Hoppas du klurar ut det.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1281134 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Skriva sig friskare

Vittrad skrev: Har du några favoriter som du kan tipsa om, skellington?

yes, på insta massor, ill u bara ha kont eller annat också?

vill du bara ha konst*

@aleksandrajasmin, lilycollins, popsugar är några



Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1281143 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriva sig friskare
Man skriver vad man upplevt ett sätt att nå ut med vad man varit med o m och därmed ge andra en inblick i ens liv i skriven form där kan man ju fördjupa sig kanske senare och till och med samma text

Det finns ju mer mellan raderna det ser jag själv en del. Kanske behövs en mera djupgående text om det ganska enkelt ske ivet bara ett berättande

Man skriver som man talar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281563 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Jag har fortsatt högt besökarantal, över 100 idag. Jag kan få för mig att sluta skriva på bloggen, men det är som terapi för mig. Nedan en text jag skrev nyss, om Sune i Motala och hans thailändska fru.

Nu är jag skönt avslappnad och lullig. Jag har fått i mig nästan en hel flaska konjak och känner hur livsandarna återvänt. Det blir bestämt en herdestund med min fnoskiga lilla fru. Jag skrubbade henne imorse så jag hoppas att hon inte luktar illa. Jag har potensproblem, men penetration är inte allt. Jag kan känna och klämma och smiska gumpen röd som den vackraste av rosor. En fru har man inte bara för att få tråkiga sysslor utförda, denne har en kropp att erbjuda och jag tänker ta för mig av den ikväll.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281579 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skriva sig friskare
Rena snusket!