"Den självdokumenterande patienten"

Mer
8 år 1 månad sedan #810141 av Geta
Min psykiatrisköterska tyckte att jag skulle skriva en bok, men jag vet inte vad det
skulle tjäna till. Mitt liv är inte unikt och det har skrivits så många böcker redan om
psykisk ohälsa. Mitt återhämtande är inte på något sätt remarkabelt.
Mer
8 år 1 månad sedan #810181 av IngeF

Admin1 skrev: De har inte tid att läsa det man skriver särskilt om det är många sidor. Läkare vill inte läsa utan ställa frågor och få svar.

Fordi de nesten alltid stiller feil spørsmål, for de nesten aldri rett svar. Ingen annen yrkesgruppe har en slik utrolig evne til å finne de har bestemt seg for i utgangspunktet. Diagnoseblogg er veldig poppis, men det gjelder å en som terapeutisk opportun og salgbar.
Mer
8 år 1 månad sedan #810194 av Utomjordingen
Så fort jag har fått mer resurser så ska jag sälja min egen musik som jag har skapat. Ska också om jag får ännu mer resurser skapa egna prylar. Allt säljer jag sen via min egen hemsida där jag ber kunderna att bara sätta in pengarna på mitt vanliga bankkonto nummer. Hobbyverksamhet som snart är möjligt! Ja - snart och snart blir det väl inte utan jag får vänta först på när min kvinna är skuldfri.

Sen har jag lovat att skapa en typ dokumentärfilm om min kvinna och kanske om mig också.