Googla aldrig dina symptom!

Mer
8 år 2 månader sedan #807118 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Googla aldrig dina symptom!
I framtiden kanske tidevarven delas in i före och efter Google.
Mer
8 år 2 månader sedan #807119 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Googla aldrig dina symptom!
Som tur är har jag journal före Google :)
Mer
8 år 2 månader sedan #807150 av Nissegossen

Prosit skrev: I framtiden kanske tidevarven delas in i före och efter Google.

Prosit, du verkar ha anor från en gånggrift med tanke på din avatar. Vet att det är ett japanskt eller kinesiskt tecken, men vet inte om det står vilket "hus" det är. För svenskt vidkommande gånggrift.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #807176 av lumberjack
Allers var väl en gång en riktig "smitthärd" till att framkalla symptom och krämpor hos gummor, som annars var helt kärnfriska innan tidningen damp ner i lådan.
Mer
8 år 2 månader sedan #807181 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Googla aldrig dina symptom!

Nissegossen skrev: Prosit, du verkar ha anor från en gånggrift med tanke på din avatar. Vet att det är ett japanskt eller kinesiskt tecken, men vet inte om det står vilket "hus" det är. För svenskt vidkommande gånggrift.

Nissegossen, din association var intressant men det är ingen megalitgrav. Pi, se här sv.wikipedia.org/wiki/Pi , och här [youtube]jo18VIoR2xU[/youtube].
Mer
8 år 2 månader sedan #807182 av Nissegossen
Känner väl till pi, men min hjärna behagade inte säga mig sanningen. Men apropå, folk i tiden kommer inte alls säga, före Google och efter. Nej. det världen kommer att tala om tiden före viska och där finns inget tal om tiden efter....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum