Äg din egen hälsa!

Mer
5 år 10 månader sedan #1063428 av memphis
Svar från memphis i ämnet Äg din egen hälsa!
jag har bott i ett ställe som heter Jung. liten väg med några hus bara. Det var på Stormen Gudruns tid. Västgötaslätten detta.
Mer
5 år 10 månader sedan #1063439 av Geta
Svar från Geta i ämnet Äg din egen hälsa!
Är det inte i Jung som man gjort tvättmaskiner?
Mer
5 år 10 månader sedan #1063443 av memphis
Svar från memphis i ämnet Äg din egen hälsa!
jo Geta! exakt där! min granne jobbade där och monterade ihop tvättmaskiner. Vi drack vin med henne några gånger och hon var djupt olycklig och drack och åt Cipramil för att orka med jobbet :( så finns det också en stor mack där som halva är en godisaffär. "BILLIGT GODIS" stod det på taket. Jaf träffade Robert Broberg där inne en gång men jag vart för blyg för att säga hej.
Mer
5 år 10 månader sedan #1063444 av Lucia
Svar från Lucia i ämnet Äg din egen hälsa!
försöker springa 2-3 i vevkan. Har läst Anders Hansen's bok i vilken han mycket tydlig förespråkar motion för alla besvär som härstammer från hjärnan. Tror mycket på det, men mpste från andra sidan säga att när jag sprang som mest ( 2-4 mil i veckan) blev jag djupt psylotisk. Skulle egentligen vilja fråga honom om det går att förklara detta.
Mer
5 år 10 månader sedan #1063476 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Äg din egen hälsa!
Joggning är nog det bästa, men att undvika rökning och missbruk är också viktigt. Missbruk kan förstöra den psykiska hälsan och göra en mycket sjukare och sedan ger missbruk också stress.
Mer
5 år 10 månader sedan #1063523 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Äg din egen hälsa!
Man behöver inte se sig som så passiv. Det finns otroligt mycket levnadsvisdom på nätet nuförtiden.

Trasslet är kanske att göra terapi till en konst, och att ha Gud med sig.