Meningsfull sysselsättning?

Mer
5 år 3 veckor sedan #1138968 av björk
Svar från björk i ämnet Meningsfull sysselsättning?
Här är två stycken videos




Mer
5 år 3 veckor sedan #1139026 av Nissegossen
Ja, meningsfull verksamhet som man gillar i kommunal, landsting kommunalt, statligt Jag undrar hur får man det utan att få jobba gratis?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1139052 av notwoodstock
Du använder ju din kompetens gratis nu också...
Mer
5 år 3 veckor sedan #1139057 av björk
Svar från björk i ämnet Meningsfull sysselsättning?
Perso analen sysslar
med häxerier här.

Dom sitter jämt med en kommentar guidare

För att ge intryck och färga således efter behag...

Snacka om Vittrad en slags häx kittel häxa i navet styrd om en galjon figurer med marionett m.m
Mer
5 år 3 veckor sedan #1139064 av Amandara
Jag har en bra daglig verksamhet. Måleri, teckning, handarbeta, sy, skriva.....konst. Skitkul. Bra stämning och superduktig ledare - kan allt vi behöver kunna. Det finns tex mekanisk verkstad oxå....Jag har jobbat på mekanisk verkstad och det är rätt kul...man får jobba med händerna. Men inte att jag gör det gratis. Så kul är det inte. Måleriverksamheten är 7000 resor bättre. Kul saker att göra, vänner och roliga diskussioner. Så bra bara.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1139077 av Nissegossen

notwoodstock skrev: Du använder ju din kompetens gratis nu också...


Kan enbart säga att på viska.se gör jag det gratis och vad gäller det delar jag med mig utav den kunskap jag har av att jag överlevt med min sjukdom till dags dato, men i det den kunskapen ger jag med mig för om jag med det jag skrivit här har gjort att om en enda människa har överlevt är det värt all den tid jag lagt ned på viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum