Ingenting

Mer
5 år 2 veckor sedan #1140824 av Recard2016
Ingenting skapades av Recard2016
Hela dagarna när jag har saker o göra o aktiviteter o sysslor längtar jag bara efter när de e klara så att jag kan sitta vid datorn o göra ingenting. Problemet e bara att när jag sen gör "ingenting" tänker ja "fan va tråkigt o ensamt ja har de".
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1140844 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
Var du glad att du har dator. När jag insjuknade fanns bara en kanal, kanske 2an, de slutade sända vid midnatt. Skvalradion sände ju. Men det frekvent det jag lyssnade på Karlavagnen det var behållningen när man var vaken på nätterna 1 säger 1 kanal närradio han kallade sig Brobyggare och givetvis ville han pengar om du lägger handen på radion blir du fri från sjukdomen, en enveten snubbe, men när det kröp fram att han slog sin fru, fort som sjutton åkte han ur sändning

Ordspråk jag fann inte vad jag sökte i stället skickar denna
Hittade det i huvudet Fermt expedierad

livet.se/ord/kategori/Snabbhet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1140847 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingenting
Det har gjorts reklam för Brobyggaren i Göteborg här på Viska. Jag klagade på att det var en sekt men för döva öron.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1140851 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Ingenting
Jag tycker det är skönt att ha ensam. Det blir bättre efter 40 år och nu är det några år till 40 år och det är redan bättre
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by RainDrops.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1140852 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingenting
Utveckla.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 veckor sedan #1140855 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Ingenting
Man mår helt enkelt bättre. Visst jag är strulig och tar droger men det är för jag har blivit bättre som jag vågar och det är inte bra. Och ibland är det skönt att umgås med andra nu när man mår bättre men ensamhet mår man ibland oxå bra!

Men när man mår dåligt och är isolerad får man göra sitt bästa mer än så kan man inte göra!