Ingenting

Mer
5 år 2 veckor sedan #1141079 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingenting
Men grejen e att jag e aldrig sugen på o göra nånting, det ända ja vill hela dagarna e att inte ha nåt o göra. Problemet e bara att sen e ja inte nöjd me de. Har redan rätt mycket o göra, körkort, gym, hunden, kp, konserter o vardagssysslor.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141092 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting

Geta skrev: Det har gjorts reklam för Brobyggaren i Göteborg här på Viska. Jag klagade på att det var en sekt men för döva öron.


Det har inte jag sett, i så fall hade jag varit stenhård mot det.

Det märktes tydligt att det enda han brydde sig om var pengar. Vem sjutton tror på att lägga handen på radion och då bli botad från sjukdom? Han borde ha blivit dömd för bedrägeri.

Jag hade inte trott att det så tidigt som mitten av 70-talet att det skulle komma upp långt senare på viska.se han åkte ut så fort som sjutton när hans fru anmälde honom för misshandel, han åkte med huvudet ut från närradion.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141097 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Jag vill påstå att denna sketch från solsidan, handlar om att låta vissa tankar falla i solskuggan? Därav begreppet ingenting?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141100 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
"Ingenting" är bättre än ingenting!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141102 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting
Ja, men vem kan bestämma om man får en belöning för sitt slit i det tysta? Det blir mycket av vinna eller försvinna, även för dig Utomjordingen!?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141105 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
Jag fick en önskan från ingenstans våren 1990, en röst från ingenstans som frågade: - "Vad Önskar Du Dig?". Jag svarade: - "Jag önskar ingenting!". Det var i samband med Visual Snow Symptom som jag också fick. Frågan var på engelska språket och jag svarade på engelska.
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.