Jag måste göra som dom säger, jag lägger mig o lyssnar på ljudbok istället!

Mer
4 år 11 månader sedan #1144997 av Richard
Det kan vara inbillning, så medveten är jag och jag drömmer inte. Det är inget hotfullt, men är rädd att de ska säga åt mig att göra något dumt! Men jag tar extra Theralen! Inte Haldol, Theralen hjälper bäst. Sen lägger jag mig o lyssnar på en ljudbok, så tränger de igenom allt man inbillar sig!

Jag tänker dricka upp mitt kaffe, o så ska jag beställa ett extra säkerhetslås till min dörr! En gång kom de in med huvudnyckel! Inte polisen, men nån hantverkare. Jag låg o sov naken!

Sen blir det varma mackor ikväll! Det ser jag fram emot!

Men ljudbok är en väldigt avslappnande grej, film är lite svårare att hänga med i...
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1145038 av Nissegossen
Om du har sådana tankar gör inget dumt som du sa. Allt som inte stämmer med lagen i det land du är och de 10 budorden allt som inte stämmer med det, kommer inte heller från Gud, han och andra av dem är själva under samma lag som dig.

Pröva var och en som kommer till dig och finn ut hur de står.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1145185 av Admin1
Vad kostar ett extra säkerhetslås?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1145222 av Nissegossen
Får säga att jag har en gammal dörr, kan byta dörr till en modern säkerhetsdörr, den kan kan jag byta ut till en modern men det läggs på hyran, jag är den ende i uppgången som har en gammal dörr. jag vet dock att många har kvar sin gamla dörr. Den nya klarar ett hagelgevärsskott, men vet inte hur det är med ett kulvapen.

Har läst någonstans om att för att öppna snabbt en säkerhetsdörr har de kommit från Malmö folk från polisen för att instruera poliser i Göteborg om hur applicera en sprängladdning vid låset, dörren åker upp de slänger in en chockgranat och går in med insatsstyrkan med skarpladdade moderna kpistar med skarp ammunition.

Får tillägga polisen leker inte.

Har något hänt bland gångkriminella öppnar de lägenhetsdörren för de vet att polisen förstör dörren samt att den de förstör dörren för, får den vars dörr det är, själv betala för den. Blir de anklagade för något måste polisen bevisa det. De är inte rädda för rätten de blir oftast frikända

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1145308 av Richard

Admin1 skrev: Vad kostar ett extra säkerhetslås?

Jag har tittat lite här...
www.nyckelbutiken.se/las/ytterdorr-tillhallarlas/

Det finns med fingeravtrycksläsare...
www.nyckelbutiken.se/kodlas/

Men det är inte polisen jag är rädd för!
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 11 månader sedan #1145495 av Admin1
Vem är du rädd för? är det Mulla Krekar?