Fekal transplantation?

Mer
4 år 8 månader sedan #1175285 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fekal transplantation?
Om du menar mig, är jag själv inte i behov av det. Det jag försvarar är hans rätt att ställa frågan och jag själv är intresserad och om det kan finnas en koppling mellan magen och som påverkar blod/hjärnbarriären och om vårt blod ger en inflammerad hjärna som kanske kan förklara olika psykiska sjukdomar. En fråga som jag intresserat sedan mitten slutet av 70-talet

För mig är våldsamma filmer med mord Sådana filmer ratar jag oavsett vad folk får titta på men jag vägrar direkt titta på dem jag vill inte ha det i mitt minne.

Mitt förslag är att du inte läser i trådar där det förekommer fekalier eller annat som stör dig. Jag tycker att det fullt legitimt att starta den tråd du rackar ned på, men att du talar om att du inte vill läsa om det är fullt legitimt att göra det absolut du har yttrandefrihet men det är du inte ensam om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1175287 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fekal transplantation?
Man har kommit på att magsår kan smitta genom avföring.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175298 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Fekal transplantation?
Har sett programmet och man forskar kring det vid ett flertal sjukdomar, inget som är aktuellt ännu, men intressant och lovande att forskarna hittat samband mellan tarmfloran och hjärnan, kan känna en förhoppning över att de kan hitta lösningen på Parkinsons sjukdom, autism som hade gemensam nämnare att det var läckande tarm, mössen förbättrades när tarmen täpptes till. Tarmen och sambandet med övriga kroppen,däri finns kanske svaret på många tillstånd.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175331 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fekal transplantation?
Äter man probiotika äter man annans spott. Det är humant saliv som skapar mjölksyrebakterierna.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175361 av Nissegossen