Hur däcka mina tankar?

Mer
4 år 7 månader sedan #1182349 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur däcka mina tankar?
Det där med att grunna på ett problem ska jag prova! Lyssna på musik gör jag en timme, om jag inte somnat på länge. Tack alla. Tillslut somnade jag på extra dos 2ml (80mg) Theralen utöver de 2ml pölus Stilnoct som jag vanligen tar!
Mer
4 år 7 månader sedan #1182353 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur däcka mina tankar?
Kan du inte hålla dig till en trosriktning, MsTibbs?
Mer
4 år 7 månader sedan #1182357 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur däcka mina tankar?
Jag har aldrig tillhört annat än Svenska kyrkan. Förutom SMU för att få vara med i scouterna då. Är för nyfiken....
Mer
4 år 7 månader sedan #1182358 av Loni
Svar från Loni i ämnet Hur däcka mina tankar?
Folk säger jag tänker inte alls. Att jag ska börja använda min tröga hjärna

Folk ska alltid nåt att klaga på.

Jag har slutat säga till min bästis att hon tänker för mycket. Det var så jävla fel av mej pga att jag inte begrep bättre. Man kan aldrig tänka för mycket däremot för lite

Däremot grubbla är aldrig bra
Mer
4 år 7 månader sedan #1182364 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur däcka mina tankar?
Får man inte stopp på det som hela tiden mal i hjärnan kan man inte somna det är en öppning till psykos nästa för mig. för att kunna avbryta malande i huvudet och då sova är mitt tips, ja, det ligger sedan gammalt på viska.se då tar jag på mig, helst trådlösa hörlurar högsta volym sjung med tyst inom en det slår sönder det som mal och man somnar med hörlurarna på högsta volym och vaknar så. Då har man fått sova och därmed är den sömnen tillräckligt för att undvika en galopperande psykos

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1182368 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur däcka mina tankar?

MsTibbs skrev:

Geta skrev: Läser du deras skrifter fortfarande?


Ja det gör jag, tittat på filmer hela dagen igår.


Titta på filmer hela dagen ger så mycket intryck så du får väl aldrig ro i skallen???