Tankarna styr mitt mående

Mer
4 år 7 månader sedan #1183013 av Loni
Svar från Loni i ämnet Tankarna styr mitt mående
Vilket är då att vi är mera kopplade till vårt omedvetna än friska? Eller??
Mer
4 år 7 månader sedan #1183016 av Klanggedin
Man måste vara jätte duktig för att kunna analysera sitt liv språkligt. Det ligger inte för terapeuter att vara så duktig, därför använder dom modeller som stöttas av människor som utarbetat den.. Som ska kunna det men brukligt blir det inte.... Jag hoppas att internetmodellen av terapi blir bättre... där förblindas man inte av den mänskliga kontakten utan får arbeta efter egen förmåga. Mer effektivt skulle jag tro men finns inte i alla län.

Sök efter ett terapi-program på nätet, det är det nyaste och fräschaste från psykolog branschen!
Mer
4 år 7 månader sedan #1183018 av Loni
Svar från Loni i ämnet Tankarna styr mitt mående
Det låter lovande! Är det dyrt eller har det högkostnadsskyddet?
Jag vet inte vad det är men jag kunde analysera mitt liv språkligt helt naturligt efter åtta år hos psykolog men jag vet inte hur. Jag grät floder. Och skrek av smärta. Men jag behövde det. Bara kunskapen om sitt liv hur allting egentligen började är värt mer än alla pengar i världen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183027 av Klanggedin
Varför skulle man behöva mer terapi om man gått 8 år?... Låter mer som ett intresse än ett behov.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183031 av Loni
Svar från Loni i ämnet Tankarna styr mitt mående
Jadå du kan juh stoppa upp dina bedömningar nånstans. Du känner inte mej. Eller?
Mer
4 år 7 månader sedan #1183034 av Klanggedin
Finns någonsin ett stop på navelskåderiet? Kanske är du djupare än havet men det verkar som du inte kommer någon vart med det :)..

Rätta mig om jag har fel.