Behöver vi rutiner?

Mer
4 år 4 månader sedan #1208443 av wasp
Svar från wasp i ämnet Behöver vi rutiner?
Åker in till centrala delen av stan en gång var dag. Bussresa på 4km, men kommer hemifrån i nästan tre timmar. Att vara bland folk är nästan ett måste!
Mer
4 år 4 månader sedan #1208477 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?
När psykos låg på Östra ringde gamla känningar som vet var jag bor, som alltid är de panka och vill alltid ha cigg och pengar, de får maten undrar hur många som lägger in sig för att de får maten? Pengar gav jag inga vet nästan omöjligt få tillbaka, de fick cigg de var tvungna att acceptera det. Svårt att få pengar för ciggen dock, men är bra på att pressa fram dem. Inga pengar ingen mer hjälp och de har livlig fantasi om att vårdare tagit ut dem och behållit dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208522 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Behöver vi rutiner?
Klockan elva går jag upp. Tar ett bloss och går till mataffären och handlar lunchlådor till mig och mina föräldrar. Sedan går jag till mötesplatsen, är där vid tolvsnåret. Sedan går jag hem. Ibland handlar jag alkohol till mina föräldrar, Systembolaget ligger på vägen hem. Sedan går jag hem och sätter mig vid datorn resten av dagen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208538 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Behöver vi rutiner?
Min rutin nu är lägga mig kl. 24 och upp kl. 8. Funkar förvånansvärt bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1208550 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Behöver vi rutiner?
Jobbar men är ibland helt slut under lediga dagar. Jobbar 70%.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208958 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Behöver vi rutiner?
Man skulle ju kunna gå en kortare kvällspromenad. Ha en "slinga" man går. Gå runt några kvarter. Äh, jag vet inte, det kanske är onödigt.