Vad för vardagsknep använder för att avslöja ens eget paranoia?

Mer
4 år 3 månader sedan #1214582 av Clean
Okej. Jobbigt. Jag har mina stunder av klarhet. Och det är skönt kan man kippa efter luft precis ovanför ytan.

Sexuella sadister är dom värsta. Häromåret blev jag våldtagen av en sexuell sadist som var präst. Vad påväg att gå till köket hämta kniv men han stod i vägen. Men jag lyckades därifrån levande.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1214585 av Nissegossen
Jag utmanade min paranoia med att jag inte låste dörren till lägenheten för att just utmana paranoian jag varnade de jag känner gå inte fram till mig när jag sover. där jag sover i närheten där finns det dödliga vapen. Det har stått någon i min hall kl 03.00 på natten och lågt ropat Nisse, jag vaknade och steg upp. En annan gång kom en granne bra berusad för att jag sov i stolen framför datorn. När hon var en meter från mig, vaknade jag inom min zon Knöt nävarna, men jag förstod att det inte var farligt jag öppnade händerna men hann inte helt, det var ett löst slag jag gjorde men det träffade rätt på näsan och hon hamnade på golvet och ojade sig och höll om sin näsa.

En annan gång satt vi mot varandra hon sade en gång och tog hushållsrullen och kastade den rätt på soffan, där hade jag tidigare sett att det var folk som satt i soffan och då att hon såg antagligen samma som jag hon sade, vad fan glor ni på? i övrigt sitter ju ingen där Det stör mig inte om det nu skulle vara så.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214740 av Admin1

wasp skrev: Hör du du, Bernhard! Har bara ringt dig två gånger och då var du full vid bägge tillfällen!!

Vilken tid ringde du, wasp?
Mer
4 år 3 månader sedan #1214741 av Clean
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1214796 av Nissegossen

Admin1 skrev:

wasp skrev: Hör du du, Bernhard! Har bara ringt dig två gånger och då var du full vid bägge tillfällen!!

Vilken tid ringde du, wasp?


På dagen inget att orda om jag heter efter farfar hans namn som tredje namn, Bernhard

Mitt fulla namn är någon ordvits min far umgicks vid min födelse som hette Nils, min far Erik efter farfar Bernhard och efternamn Johansson , det innebär Nils-Erik Bernhard, Jo, hans son

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214798 av Geta
Min paranoia avleder jag genom att googla det som jag undrar över.