Inbillar mig att omega 3 hjälpt mig

Mer
4 år 3 veckor sedan #1234423 av Melody
Tycker att mina symtom med rastlöshet, stress, deppighet blivit bättre sedan jag började ta omega-3. Ngn mer med samma erfarenhet?
Mer
4 år 3 veckor sedan #1234427 av Nissegossen
Nja, men jag tror den inbillade sjuke håller med...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1234429 av salig
Tror man på karma så är d inte fördelaktit att tro att man kan må "bättre" av att påkalla andra varelser lidande(fiskarna i omega 3n) :cry:

Dom "Symtom" du beskrev är helt normala känslor som förhoppningsvis leder folk till att bryta ensamheten en gång för alla! Folk har egon som är roten till allt ont, det är inte förens folk slagit i botten och aldrig mer vill vara ensamma igen som den största revolutionen händer! än så länge är ja' ensam :skifta

Cashew nötter, Rapsolja
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by salig.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1234431 av Geta
Tron försätter berg. Placeboeffekten är inte att förakta.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1234437 av Nissegossen
Ja, att placera om folk leder till ny miljö hoppas det blir en bättre plats du flyttar till Geta, miljöombyte skadar inte.

Fast det där att använda dynamit Geta skadar naturen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1234439 av Geta
Jag planerar inte att flytta. Fick ett samtal i förra veckan. Det frågades om jag tänkte flytta inom tre år och om jag har hemtjänst. Det ska byggas ett nytt trygghetsboende med personal.