När man mår dåligt

Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1240492 av Geta
Svar från Geta i ämnet När man mår dåligt
Drummer,

Ja, jag är en ganska självständig människa.

Min pappa var jordbrukare. Han hade också varit bilmekaniker. Det var alltid något som bekymrade honom. Antingen var det vädret. Det kunde vara för blött eller för torrt. Eller också var det bilen eller någon maskin som gick sönder. Då fick han grunna. Sedan hade vi inte så mycket pengar men det gick ingen nöd på oss. Men vi hade massor av äldre släktingar som blev sjuka och dog. Det var ofta min mamma som fick ställa upp då.
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Geta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 veckor sedan #1240513 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet När man mår dåligt
Jag lärde år 2006 känna en kille, vi var inlagda samtidigt. Honom kan jag faktiskt ringa och prata sjukdom med, fast jag gör det inte/sällan. Nån som lyssnar känns viktigt för mig.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1240527 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet När man mår dåligt
Jag har min skötare på Facebook. Men pratar inte mående där. Hon ska slippa det när hon inte jobbar.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1240552 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När man mår dåligt
Ett bollplank borde alla ha, det duger med vem som helst, men numer praktiserar jag inte längre men kan prata med min KP om vad som helst och han är utbildad för det, då han är själasörjare han är utbildad präst i Svenska kyrkan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1240554 av björk
Svar från björk i ämnet När man mår dåligt
När jag var inlagd i 3
Månader satt vi på
Kortändan och pratade var
dag på de viset med min kp
polska.

Så sa jag när jag skrevs ut att om "tredje person", "du har sjuttiotals byxor så tyckte alla jag var så gullig"..
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by björk.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1240555 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet När man mår dåligt
Köpa nått hjälper ett tag!