Antiinflammatoriska läkemedel?

Mer
3 år 10 månader sedan #1251330 av Amandara
Tack för tips. Har ibland restless legs...myrkrypningar i benen....när jag ska sova. Så sjukt störigt.
Mer
3 år 10 månader sedan #1251559 av Admin1
Jag tror att acetylsalicylsyra kan ha två effekter vid schizofreni dels antiinflammation, men också påverka glutamat, eftersom snarlika bensoesyra gör det.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1251582 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Antiinflammatoriska läkemedel?
Så är det säkert.

Ett preparat som gör allt detta kan vara nästa "mirakelkur". Vem vet. :)
Mer
3 år 10 månader sedan #1251594 av Nissegossen

Amandara skrev: Tack för tips. Har ibland restless legs...myrkrypningar i benen....när jag ska sova. Så sjukt störigt.


Vid RLS gäller injektioner med järn det får du på vårdcentralen det kan kanske hjälpa dig. Förövrigt ett gammalt uttryck den sjukdomen kallas idag efter många år
för Willis-Ekbom Disease

www.internetmedicin.se/page.aspx?id=1512

Gurkmeja en stark antiinflammatorisk samt stark antioxidant går att använda
axelsons.se/gurkmeja/

Sedan Sprängticka eller det sibiriska ordet för svamp Chaga den är en parasitsvamp som växer på var 5000de björk obs ingår inte i allemansrätten, fråga markägaren, den kallas kungen av svamp
axelsons.se/chaga-halsa-som-vaxer-pa-trad/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1251599 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Antiinflammatoriska läkemedel?
Nissegossen, kloka tips!

Det finns väldigt goda drinkar man kan göra med gurkmeja.

Har alltid det hemma och gör en drink med apelsinjuice, honung, gurkmeja och äppelcidervinäger en gång i veckan. Smakar utmärkt. :)

Sen finns det även väldigt goda egenskaper i färsk ingefära. Det kan man hyvla och lägga i ljummet vatten, ej kokande! Då försvinner de nyttiga egenskaperna!
Mer
3 år 10 månader sedan #1251603 av Amandara
Jag har bra järnvärden Nissegossen. Ska testa Alvedon nästa gång det slår till. Har inte varit så mycket på sistone.