Komma upp tidig morgon, möjliga och omöjliga tips!

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265046 av Zoidar

Nissegossen skrev: En sup på morgonen gör att du varje dag har en sup på morgonen det motiverar dig att gå upp på morgonen, samma som de båda beskrivna kvinnor på 100 år


Jasså, är det det som är hemligheten?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265063 av Nissegossen
Drack han nitroglycerin också, eller som pojken sade kom vi går hem till mig, men Pappa tar nitroglycerintabletter för hjärtat och kan flyga i luften om vi inte tar det lugnt med honom. De gick på tårna när de var där

Zoidar skrev:

Nissegossen skrev: En sup på morgonen gör att du varje dag har en sup på morgonen det motiverar dig att gå upp på morgonen, samma som de båda beskrivna kvinnor på 100 år


Jasså, är det det som är hemligheten?


Ja, dessutom enligt forskare som säger att ett eller två glas om dagen ökar välbefinnandet och är bra för kroppen, så en nubbe om dagen gör att du gör enligt vad forskarna säger.

Googla gärna
Tog med denna då du får något mer att fundera över jag har inte rivit det papper som visar på en vinklad artikel från svt'
www.svt.se/nyheter/vetenskap/darfor-ar-p...yttigt-mestadels-fel

Vaknar du tidigt är ju en sak som får upp dig och likadant för morgondagen du går upp var dag pga supen i skafferiet eller en på en fiskebåt, där skepparen delade ut en sup till de som jobbade innan arbetet var morgon.

Knäpp inte ihop västen med gylfen, det visar att du druckit innan middagen

En tid hade jag pengar och gick gärna i kostym och köpte jag en blev det gärna en med väst också

En ljusblå vårkostym köpte jag på Stigbergstorget i second hand där jag gick ned i källaren så hittade jag ingen, jag var missnöjd. En man som var där titta här det är inte min storlek hade det varit min storlek hade du aldrig fått den den passar dig och titta kemtvätt märket är fortfarande kvar. Jag provade den, den satt som en smäck på mig det var varmt ute, jag lade mina egna byxor i en plastkasse gick upp och skulle betala den. hon titta på den och sade hur kan ett plagg sitta så bra som på dig. Då storlek 52 och den satt verkligt bra
second hand, stadsmissionen Om undran

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1273198 av Cosmos

Admin1 skrev: Cosmos, Vid depression brukar tidigt uppvaknande förkomma t.ex vid 3-tiden.


Jo jag vet. Men jag känner mig inte mer deprimerad än vanligt hahaha. Mår bäst på kvällen, har varit så i många år. Tror faktiskt att jag lider av en permanent depressivitet, att det är en del av min personlighet.
Mer
3 år 8 månader sedan #1273209 av Geta
När man blir gammal är det inte svårt att gå upp på morgnarna längre. Man är alltid utsövd.
Mer
3 år 8 månader sedan #1273257 av Nissegossen
Nej, nu sover jag längre, förut som dig, nu har det vänt sover längre igen, något konstigt igen
jag verkar tackla av nu, sover mycket mera nu alltid trött.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1273285 av Cosmos

Geta skrev: När man blir gammal är det inte svårt att gå upp på morgnarna längre. Man är alltid utsövd.


Det är tur det finns fördelar med att bli gammal annars skulle man inte stå ut med det långsamma förfallet.