slagsmålet hänger i Luften!

Mer
3 år 9 månader sedan #1266230 av björk
Vi har de ganska tryckt.
Och dov temp.
Vi har gjort allt vad
vi kan, men det är vel bara
att dra ut på de och undvika i mån

Jag gör allt för att undvika våld.
Men om det kommer en Åsna
och blottar magen för hundrade gången.
Blir det på ngt vis omöjligt.
Jag kan inte hålla emot då.


Bättre att undvika folk
än att slå dem
Mer
3 år 9 månader sedan #1266234 av Geta
Svar från Geta i ämnet slagsmålet hänger i Luften!
Jag undviker också folk för att inte råka i slagsmål.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266248 av Maxjohan1983
Det var en kvinna som bor ett kvarter bort. Hon var dryg och var inlagd på psyket samtidigt som mig. Frågade hundratals gånger om jag hade aids. Dessutom väntade hon en gång på bussen samtidigt som mig och frågade ett hundra gånger denna fråga. Hon slutade inte då jag sa till.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1266254 av Fantasio
Våld bör man undvika. Vet inte hur jag skulle reagera vid möjlig fysisk konfrontation. Frysa till?
Mer
3 år 8 månader sedan #1270740 av Cosmos
Jag har nästan aldrig brukat våld, men det har hänt. Då har jag känt mig enormt pressad och inte sett någon utväg. Nej, men mina värsta slagsmål har jag haft med döda tingestar. Kastat, brutit upp, slagit sönder och vid ett tillfälle satt fyr på en papperskorg. Men numer är jag en väldigt sansad person och har inget behov av att hävda mig fysiskt.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270746 av zoegas
Det är bättre att slå sönder saker, än att slå sönder folk. Jag har aldrig varit slagsmål. Utom en gång när fyra stycken hoppa på mig. Hade inte en chans. Det enda vettiga min farsa lärde mig, var att man inte ska slåss. Men det var nog inte hans poäng. Jag skulle aldrig få för mig att misshandla någon.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 8 månader sedan by zoegas.