Magisk dryck som gör så att man somnar!

Mer
3 år 4 månader sedan #1298901 av Richard
Jag har uppfunnit en bryggd som gör att man somnar innan man hinner tänka "Imovane" om man tar den innan maten.

10 ml vatten
80 mg alimemazin
0,75 mg klonazepam
4 mg haloperidol
10 mg melatonin

Jag ska forska på om det finns fler tillsatser man kan ha i som bidrar till sömnen. Jag tar mig en sån shot innan maten (jag äter alltid på kvällen). Man somnar som en stock! Behöver aldrig Imovane om jag har tagit en sådan shot. Imovane har jag om jag ska sova på dagen, eller glömmer ta shoten i tid.

364 mg vänderotsextrakt ska jag lägga till ikväll. (4 tabletter Valeriana).
Mer
3 år 4 månader sedan #1298905 av krokus
Krossar du tabletterna? Eller är det kapslar som du öppnar? (Haldol tex.)
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1298949 av Richard
Jag bara lägger i de, o låter de lösas upp under några timmar i vattnet/Theralenet.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 4 månader sedan #1299473 av krokus
Det låter som att din dryck smakar urrrrk. :sjuk
Mer
3 år 4 månader sedan #1299509 av Richard
Nä, den smakar ganska gott, beroende på vilken typ av alimemazin man har (det är samma som Theralen). Klonazepam o haloperidol smakar lite sött o melatonin smakar ingenting.
Mer
3 år 4 månader sedan #1299524 av Cosmos
Tycker drycken verkar vara lite vansklig. Det går ju inte att mixa hur som helst. Dessutom när du dricker blir det en stor påverkan på nervsystem, hjärta och lever. Nissegossen brukar skriva att blandningar så småningom leder till en livsfarlig kompott, intox och du blir tvungen att magpumpas och dricka aktivt kol som gör att man skiter svart en hel vecka efteråt. D v s om du överlever och inte blir inskjutsad till bårrummet med en lapp runt stortån.