Att utsätta sig för det man är rädd för

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 4 månader sedan #56879 av Exocet
Jag har länge varit rädd för att gå till gymmet, men nu de senaste tre månaderna har jag varit nere och tränat ändå. Folk tittar ibland och kallar mig för porrstjärna bakom ryggen men so what.
Dessutom har jag alltid varit lite rädd för att umgås med kvinnor men nu har jag två tjejkompisar. Och visst det är som jag trodde, de säger ibland taskiga saker till mig, en till och med anklagade mig för att vara bög men jag tar det med ro, för för det mesta är de väldigt trevliga..
Om man utsätter sig för det man är rädd för så upptäcker man att det inte är så farligt ändå.
Vad ska jag göra med de här bilderna jag varit rädd för då? Börja inom porrbranschen då istället?
Mer
17 år 4 månader sedan #56880 av Nissegossen
Om du gör det, får du det nog skitjobbigt socialt och inom dig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 4 månader sedan #56910 av Undrande
ja, porrstjärnan är det väl bar att stå över med örat...men tjejen som tror du är bög...ja henne skulle jag föreslå att visa vilken hingst jag var.

:D

börja i porrbranchen tror jag du vill lte :P
Mer
17 år 4 månader sedan #58297 av Amanita
Jag vill också börja inom porrbranchen! :D

Att tänja på sina gränser tycker jag låter bra, man skall inte överanstränga sig, men att man tar ett steg i taget, definitivt. Det är ju så med allt, övning ger färdighet, samma sak gäller förstås även att bemästra sina rädslor.
Mer
17 år 4 månader sedan #58303 av Nissegossen
Det var en Nattklubbsägare som på 70-talet frågade mig om jag ville ställa upp på scen i live show! Jag bara skrattade åt henne!

Hon kallades för Pärlan, och kunde berätta om sig själv och sitt leverne!
Hon berättade för mig att hon kom från Ungern och hade varit olympisk guldmedaljös i gymnastik!

Jag träffade henne vid ett annat tillfälle på en annan krog och frågade vad hon skulle ha för en helnatt! Hon sade; Tusen spänn!

Tror att hon faktiskt gillade jobbet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 4 månader sedan #58327 av Amanita

Nissegossen skrev: Jag träffade henne vid ett annat tillfälle på en annan krog och frågade vad hon skulle ha för en helnatt! Hon sade; Tusen spänn!

Bra jobbat Nissegossen!
(Om några tjejer undrar så nöjer jag mig med en tusenlapp också för en helnatt.. så det är bara att höra av er.)