Röster

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #7696 av
Röster skapades av
jag har röster som säger typ hur snygg och snäll och duktig jag är hela tiden.
jag är rädd för att jag ska bli av med dom, finns det något man kan göra för att bevara rösterna? mediciner eller så? eller som kan göra att jag ev. får lite fler? ibland är det dåligt med dom.. dom försvinner när jag går sitter framför tvn osv.
  • Pallekula
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #7697 av Pallekula
Svar från Pallekula i ämnet Röster
Du kan inte fly från verkligheten ;)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #7700 av
Svar från i ämnet Röster

Gäst skrev: jag har röster som säger typ hur snygg och snäll och duktig jag är hela tiden.
jag är rädd för att jag ska bli av med dom, finns det något man kan göra för att bevara rösterna? mediciner eller så? eller som kan göra att jag ev. får lite fler? ibland är det dåligt med dom.. dom försvinner när jag går sitter framför tvn osv.


Are you for real?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #7701 av
Svar från i ämnet Röster
okej, men alltså måste ju finnas någon medicin som ger mig kraftigare och fler röster? tror det är dåligt när dom upphör :-/ har jag inget att lyssna på.. så då måste jag slå på tvn eller umgås med folk och lyssna på dom, och dom är inte lika snälla... vill ha rösterna konstant.
Mer
19 år 3 månader sedan #7702 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Röster
Är det kul att göra narr av något som upplevs som väldigt plågande för många människor?
  • Pallekula
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #7707 av Pallekula
Svar från Pallekula i ämnet Röster

Gäst skrev: okej, men alltså måste ju finnas någon medicin som ger mig kraftigare och fler röster? tror det är dåligt när dom upphör :-/ har jag inget att lyssna på.. så då måste jag slå på tvn eller umgås med folk och lyssna på dom, och dom är inte lika snälla... vill ha rösterna konstant.

svamp är känt för att öka dopamin nivån i hjärnan, det är dopaminet som gör att man får hallucinationer och vanföreställningar. Visst det finns positiva hallucinationer, men jag tror själv att det är oftast när hallucinationerna är framkallande av "knark" som en del väljer o kalla det. Det är ju självmant, och man vill uppnå ett visst medvetande. i sjukdomar så har man inget val o ja kan itne se riktigt att så många njuter av det då.
Kan bara gratulera om det är så att du är en upplyst människa, go for it!! ;)