Röster

  • Pallekula
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #7708 av Pallekula
Svar från Pallekula i ämnet Röster
glömde säga det att om du brukar hallucinogen svamp så bygger du upp en viss tolerans efter en tid, och senare så kommer du knappt märka någon effekt alls. Iaf inte om käkar varje dag som någon medecin. När den tiden kommer så rekommenderar jag andra droger som tex RC (forsknings kemikalier), och LSD. Sen när du skruvat på din hjärna så mycket det går så ska du testa mdma (Xtc) och då märker du att det finns en bra värld därute nånstans, fast du är för långt ifrån den. Förmodligen hänger du dig i avtändningen du får. bye
Mer
19 år 2 månader sedan #7718 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Röster
I det fall du gäst är sann, så ropa Halleluja! Du är då Gudabenådad, och borde predika i kyrkorna om hur det är, och förmedla hur du kan ha så bra kontakt med ditt undermedvetna jag.

Du skulle så som en sentida schaman eller guru kunna förmedla denna kunskap om hur!! Man blir så frälst som du är.

Detta är då undantaget som bekräftar bekräftar regeln.

Du är nämligen den enda som har denna realation med det kollektiva undermedvetna, som inte mår dåligt.

I say to you, get high on your religion!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Solblomma
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #7726 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Röster
Jag tycker personligen inte om att vara snäll eller duktig... Bättre att bar njuta av livet med alla de fel och brister man har och inte vara så perfekt jämt... Det var delvis pga att jag var så förbenat duktig som jag blev sjuk!
Mer
19 år 2 månader sedan #7743 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Röster
Hej Gäst som vill behålla dina snälla röster,

Om du menar vad du skriver och inte bara driver med oss så har jag också ett annat förslag än att du ska missbruka hallucinogena droger:

Lägg till din egen röst.... dvs beröm dig själv...

Om du gjort nått bra... säg det till dig själv... Och även om du inte gjort nått alls... så säg till dig själv att du duger som du är...

Berömma dig själv kan du alltid göra... det kan ingen ta ifrån dig... och hur ofta och mycket du berömmer dig själv är ditt eget val... var snäll mot dig själv... det mår du bara bra av...
Mer
19 år 2 månader sedan #7765 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Röster
Jag instämmer helt med Isa-Alise! Beröm dig själv ständigt och skapa en egen positiv bild av dig själv istället.

Rösthallucinationer utlöses annars oftast av stress, som kan vara för mycket eller för lite stimulans. Du kan läsa mer om röster här:
www.viska.se/index.php/nyheter/1 ... as-roester

Återhämtningsprojektet har också en sida om röster och också ett forum för problem med röster:
www.aterhamtning.se/voices.htm