CIA, Säpo och Must mm

  • Niklas
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9348 av Niklas
Svar från Niklas i ämnet CIA, Säpo och Must mm
[i:3nbemjga]1973 gav Sveriges statsminister Olof Palme tillstånd till att man implanterade fångar och Datainspektionens fd generaldirektör Jan Freese gav sitt tillstånd till att patienterna på privata sjukhus blev implanterade under mitten av 1980-talet. Teknologin beskrivs i 1972:47, Svenska statens rapport, Statens Officiella Utredningar (SOU).[/i:3nbemjga]

Källa [url:3nbemjga]http://www.politiken.biz/implantat.htm[/url:3nbemjga]
Mer
19 år 2 månader sedan #9366 av Gestur
Svar från Gestur i ämnet CIA, Säpo och Must mm

Jag känner igen nojjorna om CIA, MUST och gänget. Från det att jag har tagit mina
sömnmediciner tills jag går och lägger mig leker jag "paranoida timmen" då jag
tillåter mig att söka information om sådana organisationer. Mer än så kan jag inte
tillåta mig, jag blir lätt fast i tankegångarna. Det var länge sedan jag var övertygad
om att de var efter mig. Precis som PSR upplevde jag periodvis att jag hade kontroll
över världens ledare. Jag blev så less på SÄPO en gång att jag stack till Ungern för
att söka politisk asyl. När jag kom till Ungern kunde jag koppla av, jag upplevde
mig inte övervakad där. Däremot ökade mina telepatisymptom så till den grad att
jag fem dagar i rad misslyckades med den enkla uppgiften att köpa en T-shirt, trots
att jag varje gång jag lämnade hotellet ansträngde mig till det yttersta för att behålla
fokus. Jag tog tåget från Budapest till Pécs för att finna ett arkiv med nordiska runor
så att jag kunde fortsätta till svenskarnas urhem i Turkestan för att med hjälp av
runmagi förhindra Ragnarök (just den veckar var jag Balder som återvänt från Hel).
I Pécs ville bankomaten inte spotta ut några pengar längre, och eftersom jag inte
kunde utesluta tanken att jag eventuellt inte hade ärvt George Soros förmögenhet
uppsökte jag ett sjukhus för att bli vansinnigförklarad. Sedan blev det flytande
haloperidol och kedjerökning en vecka tills farsan kom ned för att hämta tillbaka
mig till Sverige.


När jag trodde att jag var förföljd av Must tänkte jag bege mig till Paris för att ta värvning i främlingslegionen och få ny identitet. Som tur var kom jag inte längre än till Köpenhamn, sedan sade rösterna att jag kunde återvända till Sverige.

När jag kom hem till Sverige trodde jag att CIA hade satt in en miljon på mitt bankkonto. När jag gjorde ett kontoutdrag och det inte fanns några pengar förklarade jag det med att SEB var en svensk nazistbank som hade stulit mina pengar.

Vid ett annat tillfälle trodde jag att jag var fruktbarhetsguden Frej. Jag trodde mig också veta vem som var Njord (Frejs pappa) och vem som var Freja (Frejs syster).
Mer
19 år 2 månader sedan #9367 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet CIA, Säpo och Must mm
Kul Gestur! Jag tror nog flertalet av de som har diagnosen Schizofreni har haft liknande tankar.
Jag tror ju att rösterna är verkliga, fortfarande efter över trettio år.

Jag hade ungefär liknande tankegångar som flertalet. Det kände jag också igen när jag låg inlagd, på de andras nojor.

Någon måste skratta gott åt alla som i sitt inre kan få ihop det såhär.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • acke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9541 av acke
Svar från acke i ämnet CIA, Säpo och Must mm
Vem var Lee Harvey Oswald egentligen?
Mer
19 år 2 månader sedan #9554 av liro01
Svar från liro01 i ämnet CIA, Säpo och Must mm
Hejsan !
De människor jag har träffat som är paranoida förföljda lever ganska isolerat. Mycket brist på mänsklig kontakt. Jag har byggt upp relationer med förföljda som ej vågat sova,äta mm. När väl tilltron har infunnits så har det gått att komma över en viss del av det "sjuka". Men i många fall så finns det grunder föratt vara misstänksam. Man måste våga fråga närdt blir något konstigt för annars bklir det en grogrund till noja. Det är en överlevnads strategi att vara misstänksam( inom rimliga gränser, vad nu rimliga gränser är ). .?
  • acke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9579 av acke
Svar från acke i ämnet CIA, Säpo och Must mm
Många tror att Lee Harvey Oswald inte var ensam skytt. Det är inte säkert att de är paranoida.