internetanslutning/ Huddinge psykoakuten/röster

  • jackroos
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #9755 av jackroos
Jag anser att man borde ha internetanslutning i varje psykekliniken till patienternas användning.
Hur kan man tvångsbehålla människor i sådana svinstialiknande förhållandena som i Huddinges Psykoakut ?
Dessutom i Huddinges psykoakut det fanns en vårdare troligen av latinamerikanska ursprung vilken hotade patienter hela tiden och försökte framkalla fysiska konfrontationer med patienter och försökte vara hårdis. Han jobbade mest på nätter och han med hans total uderkastelsekrävände beteende och vårdsfilosofi kanske fortfrande höjer patienternas stressnivå. Om det är så att stressen skapar röster och andra hallusioner, är det då rätt att vårdare får skapa stress hos patienter och att institutet får hålla sådana svinaktiga sanitära förhållandena vilka skapar stress och att när man har skapat stress hos patienter, då lappar ( lappar betyder försöker göra slut på stresset ) man stresset med läkemedel eller fysiska tvångsingrepp (excempelvis på Huddinges psykoakut var sängen med remmar hela tiden synligt mitt på korridoren som för att stressigt påminna att man får på käften och blir sängbunden om man beteer sig stressigt. Ofta stod den vårdare som jag har berättat om med latinskt ursprung bredvid sängen med remmar och pratate med hotande tonläge, tog av sina glass ögon som att göra sig färdigt för "fighten" och förbjöd patienter exempelvis att gå till rökrummet på nätterna....
Mot röster det bästa medel är att ha sällskap. Sade de vilka kallar sig till yrkesmänniskor vad som helst är rösthörandet alltid hjärnas egensätt att kompensera ensamhet, otrygghet, hotfulla situationer och liknande... Oftas hämtar "röster" sig sitt ursprung från patientens eget förflutna och är fonetiskt eller emotionellt aktiva bortskjutna minnena vilka är lagrade i undermedvetna, men inte "på medvetandets yta.
Jag hamnade också p.g.a "röster" till psykoakuten, men jag tar mig de friskas frihet att undra, hur röster vilka jag hörde var klart och tydligt av tekniskt ursprung ?
Dessutom, jag vaknade igen på röster om några nätter och rösten sade mig att "det här hörs från höger öra". Och just därför jag skrev det här inlägg, för att första gången jag har hört eller läst någonstans att Schizofrenia och hörande med höger öra tillhör är sammanbunden på något sätt.
Några vilka har läst psykologia och kanske detta "sajt" försöker stressa ut mig genom att skapa ett fonetiskt helvete runt min bostad och runt min persona vilkens beskrivning påminner om de schizofreniska symptom.

PS. Mina röster slutar när jag lämnar lägenheten och börjar om med vissa typer vilka dyger upp exempelvis när sitter på någon cafeteria.
Man kan fråga sig varför är mina fonetiska audiohallusioner bundna i och runt min lägenhet och med vissa personer ?
Om någon vill komentera eller svara , då:
<!-- e --><a href="mailto:jackroos@hotmail.com]jackroos@hotmail.com[/url]<!-- e -->
Det tredje som jag undrar är det, a
  • av samma författare
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #9756 av av samma författare
Svar från av samma författare i ämnet Huddinge psykoakuten
Jag glömde nämna, att i Huddinge psykoakuten fick de flesta psykotiska anfall samtidigt och blev helt utom sig ! Jag tittade på sidan och undrade varför ?
Hoppas att latino har inte ett exra inkomst på sidan...
De såg ut som nerdrogade (3 kvinnor i ålder mellan 30 - 55 )
och det kunde inte beror på deras "läkemedel, för att de de borde hade varit "hög" redan från början till slut och inte endast några dagar då och då...