Maskar i benet.

  • AvalonC
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10769 av AvalonC
Maskar i benet. skapades av AvalonC
Vi som är kvinnor rakar ofta benen, eller försöker få bort håret på annat sätt. När jag började med epilade (eller hur det stavas) så missar den ibland något enstaka hårstrå som jag tar bort med pinsett.

Om jag har tagit min medecin och varit nerstämd en period så slår tabletten fel, beroende på om jag ätit eller inte.

När den slår fel så får jag hallucinationer, ibland i form av bläckfiskarmar som sträcker sig ut ifrån väggen och försöker jaga mig i en korridor eller så kan jag se maskkollonier som bor i mitt ben och lever där med höghus och vägar med bilar...

Som tur är är jag så borta på medecinen att jag inte fattar att jag borde bli rädd, just när det händer så känns det som världens vanligaste grej...

Någon mer med samma erfarenhet???

Eller med någon annan form av helt knäpp upplevelse som verkar normal just när det sker???


MVH Marleen ---->Black_lady17@hotmail.com
  • AvalonC
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10770 av AvalonC
Svar från AvalonC i ämnet Maskar i benet.
Kanske ska förtydliga mig från förra inlägget, det är när jag sitter och tittar på benet och letar efter hårstrån som maskinen missat som jag ser maskarna....

MVH Marleen
Mer
19 år 1 månad sedan #10829 av Bortajag
Svar från Bortajag i ämnet Maskar i benet.
Låter ju minst sagt obehagligt med små maskstäder i benen, men som du säger så verkar inte sakerna alltid så absurda när psykosen slår till.

Jag har inga direkta psykotiska upplevelser nu, men när jag låg på sjukhus för ungefär ett år sedan så var jag helt bombsäker på att jag var där för att de skulle operera om mig till en jättestor o biffig hockeyspelare, så jag kunde vara med i Jesus Christ Superstar musikalen... on ice!

Vid ett annat tillfälle upplevde jag att en alv opererade mig genom att skära min kropp i två halvor och sätta ihop den igen. Kommer ihåg att jag var väldigt skeptisk till operationen, men samtidigt så var det ju inget konstigt med det.
Mer
19 år 3 veckor sedan #11240 av Tumelisa
Svar från Tumelisa i ämnet Maskar
Hej.
Jag har haft maskar i magen som kryper. Jag vägrade att äta och dricka för att maskarna inte skulle få näring så de skulle krypa runt. Tillslut så hamnade jag på akuten och fick dropp. Jag fick ett anti mask dropp som tog bort maskarna... Usch vad det var otäckt! Vilka hemska upplevelser vi har... Och nästan ingen människa kan fatta det? Du har inte mask, säger dem... Men vad vet dem om det?