Röster som förklarar

Mer
19 år 5 dagar sedan #10848 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Röster som förklarar
Tja, nåt visst?
Det jag har hört är att vi är oblyga, skrytsamma, matglada och har Edvard Persson som idol. :D
Oavsett vilket så tycker jag mig se att Du och en del andra här är för snälla. I sådan grad att man kan må dåligt av det och att finns risk att andra utnyttjar det.
Mer
19 år 4 dagar sedan #10902 av Jimmy7
Svar från Jimmy7 i ämnet Röster som förklarar

Bortajag skrev: Verkar inte vara jättekul. Känner du dig osäker på om rösten verkligen är någon som existerar eller inser du att rösten kommer inifrån ditt eget huvud?

Mitt råd är att söka hjälp. Att kontakta någon psykmottagning vore nog bra.


Jag vet logiskt sätt att den måste komma från mitt eget huvud eftersom ibland är ingen i närheten när den berättar och beordrar men det låter som någon talar utifrån klart ock tydligt.
Mer
19 år 4 dagar sedan #10903 av Jimmy7
Svar från Jimmy7 i ämnet ser
den verkar ha börjat övervaka mig, den berättar att jag inte får skriva i det här forumet för annars kommer den att bli "otyglad", vad menar den? jag har börjat få spasmer eller så kallad rörelser som jag inte längre kan kontrollera när jag gör saker som den inte vill eller om jag inte gör saker som den säger. jag vågar inte gå till en vätrinär för den säger att den kommer att bli enormt otyglad. hjälp vad händer!!???
Mer
19 år 4 dagar sedan #10908 av Bortajag
Svar från Bortajag i ämnet Röster som förklarar
Tack!
Uppskattade verkligen svaren!
Man funderar ju så mycket för sig själv iblan men det komemr aldrig på tal. Det är så skönt o bara få komma in här o prata om sånt man annars inte skulle göra.
Här finns mäniskor som lyssnar och tar en på allvar utan att "rynka på pannan".
Mer
19 år 4 dagar sedan #10924 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Röster som förklarar
Det är inte en veterinär Du skall kontakta utan en psykiater/psykolog.
Och jag tror att Du behöver göra det snarast.
Vänligen Tikki
Mer
19 år 4 dagar sedan #10925 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Röster som förklarar
Hej Jimmy7,

Låter jobbigt... Tycker att du ska söka någon form av stöd för att kunna hantera rösterna... RSMH har självhjälpsgrupper, ett nätverk för rösthörare, och böcker med självhjälpstips, länkar nedan:

www.rsmh.se/

www.aterhamtning.se/