Frågar mig själv om det är värt det?

Mer
18 år 11 månader sedan #11315 av milla
Nu är klockan 03.50 och jag kan inte sova.
Vaknade för ett tag sen vid 01-tiden med hjärtklappning och huvudvärk.
Försökte somna om men det gick bara inte.

Sen en stund kändes det som att jag hade en jättespindel som kröp längs foten.
Blev rädd och försökte skaka av mig det som jag trodde var en spindel men det var ingenting där när jag tände nattlampan.

Börjar misstänka att det är det nya bantningspillret som jag började med igår som orsakar min förvirring.
Ändå har jag endast tagit den halva rekommenderade maxdosen.
Jag har gått upp 5 kg senaste månaden har svårt att gå ner dessa kilon.
Fast jag rör på mig och utövar gymnastik hemma blir jag bara hungrigare...

Så när jag surfade lite på nätet så hittade jag en sajt där man kan beställa tabletter som innehåller nån speciell kaktus.
Den är tydligen effektiv när man rör på sig..och man har inte lika stort sug efter något att äta.
Men jag misstänker att tabletterna innehåller något mer än det.

Suck..jag vill gå ner i vikt..fast jag är samtidigt orolig för att det ska drabba min psykiska hälsa..
Går jag upp 3 kg till, banar det iväg sen att bli överviktig...hjälp

Någon som har erfarenhet av viktminskningpiller?
Mer
18 år 11 månader sedan #11317 av Tikki
Hej Milla
Så Du kan inte heller sova?
Det där med kaktus låter suspekt.
Det finns inga piller som hjälper, hur fantastiska de än verkar eller vilka garantier man än får.
Mer
18 år 11 månader sedan #11318 av Tikki
Förresten så finns där ett receptbelagt läkemedel. Men då måste man ha ett BMI på minst 30.
Mer
18 år 11 månader sedan #11319 av Mindy
jag vet hur det är att gå upp av medicinen...jag har gått upp nästan 30 kilo på ett par år. (förstår egentligen inte hur läkare kan ge sådan medicin till en bulimiker....)
men i alla fall, försök att se de där 5 kilona som ett bevis på att du är på väg att må bättre, strunta i alla piller och annat hokus-pokus som i alla fall inte fungerar.
drick ett glas vatten med citron eller lite lite socker i när du känner hungern. när väl medicinerna stabiliserat sig så kommer du antagligen att gå ner dina kilo igen och dessutom må mycket bättre. :)

spindlar är den hallucination jag har oftast, särskilt i sängen. Blä!
Ofta kan jag intala mig själv att OM där nu skule vara en spindel, skulle katterna äta upp dem direkt. mina små hjältar :)
Mer
18 år 11 månader sedan #11320 av Undrande
p-piller eller annan sådan substans
  • Pallekula
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #11321 av Pallekula
Svar från Pallekula i ämnet Frågar mig själv om det är värt det?
Hej vad är det för bantningspiller? på nätet säljs det en hel del sånna som innehåller effedrin, som är ett amfetamin derivat har jag för mig, och inte alls lämpar sig för o gå ner i vikt. Det blir mer jojo effekt, +alla biverkningar som förvirring, paranojja vakenhet..