Frågar mig själv om det är värt det?

Mer
18 år 10 månader sedan #13809 av LucyintheSky

milla skrev: Nu är klockan 03.50 och jag kan inte sova.
Vaknade för ett tag sen vid 01-tiden med hjärtklappning och huvudvärk.
Försökte somna om men det gick bara inte.

Sen en stund kändes det som att jag hade en jättespindel som kröp längs foten.
Blev rädd och försökte skaka av mig det som jag trodde var en spindel men det var ingenting där när jag tände nattlampan.

Börjar misstänka att det är det nya bantningspillret som jag började med igår som orsakar min förvirring.
Ändå har jag endast tagit den halva rekommenderade maxdosen.
Jag har gått upp 5 kg senaste månaden har svårt att gå ner dessa kilon.
Fast jag rör på mig och utövar gymnastik hemma blir jag bara hungrigare...

Så när jag surfade lite på nätet så hittade jag en sajt där man kan beställa tabletter som innehåller nån speciell kaktus.
Den är tydligen effektiv när man rör på sig..och man har inte lika stort sug efter något att äta.
Men jag misstänker att tabletterna innehåller något mer än det.

Suck..jag vill gå ner i vikt..fast jag är samtidigt orolig för att det ska drabba min psykiska hälsa..
Går jag upp 3 kg till, banar det iväg sen att bli överviktig...hjälp

Någon som har erfarenhet av viktminskningpiller?


du kan gärna slösa pengarna på att skicka dem till en adress som du bara hittar på och brevet med pengarna inte kommer fram så ska posten ta dem, eller skänk till någon fond så skulle du må mycket bättre.. nej mitt råd är att du ska gå på tjack visst har det sina "bivärkningar" eller vad man nu ska kalla det men du kommer gå ner i vikt Väldigt fort och hittar du dessutom rätt kontakter så blir det extremt billigt
Mer
18 år 10 månader sedan #13831 av milla

LucyintheSkywithDiamonds skrev:

milla skrev: Nu är klockan 03.50 och jag kan inte sova.
Vaknade för ett tag sen vid 01-tiden med hjärtklappning och huvudvärk.
Försökte somna om men det gick bara inte.

Sen en stund kändes det som att jag hade en jättespindel som kröp längs foten.
Blev rädd och försökte skaka av mig det som jag trodde var en spindel men det var ingenting där när jag tände nattlampan.

Börjar misstänka att det är det nya bantningspillret som jag började med igår som orsakar min förvirring.
Ändå har jag endast tagit den halva rekommenderade maxdosen.
Jag har gått upp 5 kg senaste månaden har svårt att gå ner dessa kilon.
Fast jag rör på mig och utövar gymnastik hemma blir jag bara hungrigare...

Så när jag surfade lite på nätet så hittade jag en sajt där man kan beställa tabletter som innehåller nån speciell kaktus.
Den är tydligen effektiv när man rör på sig..och man har inte lika stort sug efter något att äta.
Men jag misstänker att tabletterna innehåller något mer än det.

Suck..jag vill gå ner i vikt..fast jag är samtidigt orolig för att det ska drabba min psykiska hälsa..
Går jag upp 3 kg till, banar det iväg sen att bli överviktig...hjälp

Någon som har erfarenhet av viktminskningpiller?


du kan gärna slösa pengarna på att skicka dem till en adress som du bara hittar på och brevet med pengarna inte kommer fram så ska posten ta dem, eller skänk till någon fond så skulle du må mycket bättre.. nej mitt råd är att du ska gå på tjack visst har det sina "bivärkningar" eller vad man nu ska kalla det men du kommer gå ner i vikt Väldigt fort och hittar du dessutom rätt kontakter så blir det extremt billigt


tanken har faktiskt slagit mig..
fast det är inte så jävla lätt o hitta såna kontakter
det är inte precis så man kan gå fram till nån som ser lite pundig ut o fråga: "tja, haru lite tjack o sälja?"
nej..det funkar inte så..
Mer
18 år 10 månader sedan #13832 av milla
ovan(milla)