nu är hon här

Mer
18 år 11 månader sedan #12224 av Nedrig
nu är hon här skapades av Nedrig
sitter här. Jag vet att det är jag. Fast mina ögon ser Ulla sitta vid min sida mina öron hör vad hon vill att jag ska skriva. Jag skriker tillbaka åt henne hon får inte bestämma åt mig.
Nu är jag svag och orkar inte hålla henne tillbaka. Ulla är stor och stark och jag kan bara drömma om vad hon skulle göra om jag sa emot henne mer idag. Min kropp tar stryk.

-Ingrid är ett luder, ett fnask, en hora. Hon är äcklig och smutsig. Inte konstigt att ingen vill röra vid henne. Jag har henne lindad runt mitt finger. Säger jag spy så spyr hon, säg jag döda så dödar hon. I flera dagar har jag suttit på MAVA och försökt ta bort droppet. Jävla sjuksköterskor har sån koll på Ingrid hela tiden. Fick en chans och hej vad blodet sprutade då :D . Sen lurade jag skiten ur den jävla at läkaren från psyk. Hon var alldeles för naiv för sitt eget bästa. Tillsammans ska vi alla skratta åt Ingrid och hennes ynklighet. så misslyckad och fel. Jag ska begära förstärkning, hon börjar motarbeta. Det är dags att ta till hårda metoder.
Fy fan vad hon ska få den här gången!
Mer
18 år 11 månader sedan #12229 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet nu är hon här
:cry: Vad kan jag säga?
Mer
18 år 11 månader sedan #12231 av Nedrig
Svar från Nedrig i ämnet nu är hon här
ja, vad säger man?
Hjälp?
Mer
18 år 11 månader sedan #12232 av Nedrig
Svar från Nedrig i ämnet nu är hon här
jag ärnog för klok för mitt eget bästa.
Lättast vore om man inte hade hjärna för mer än att överleva. Glida runt i livet och tro att allt är frid och fröjd
Mer
18 år 11 månader sedan #12252 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet nu är hon här

Nedrig skrev: jag ärnog för klok för mitt eget bästa.
Lättast vore om man inte hade hjärna för mer än att överleva. Glida runt i livet och tro att allt är frid och fröjd


Mm, på ett sätt kanske..men Ingrid behöver support!
Kärlek och tillit, lojalitet.

Vill ingen röra vid dig..hmm..märker du att Ulla konstaterar det...
Allt annat påstår hon bara, förolämpar, men detta verkar komma från Ingrid från början, en tro att ingen vill röra dig, natulrigtvis då pga Ullas hårda beskyllningar som vi vet är osanna, vi vet att det är Ulla som mobbar och kanske tvingar Ingrid att bete sig illa ibland, så Ulla ska få vatten på sin kvarn, när Ingrid blir för stark och kan säga ifrån mobbingen, putta tilbaka Ulla in i de mörka skuggor hon hör hemma i intensiferaras mobbingen samtidigt, make or brake.


Skönt att se att du lever iaf.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #12861 av
Svar från i ämnet nu är hon här
men om ulla och ingrid går blinddate.. så kanske dem tar ut varandra vem vet..