fest på psyket?

Mer
18 år 11 månader sedan #12504 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet fest på psyket?
Hejsan!
Förmodligen var det en psykos.... men den var så olikt allt annat i hallucinationsväg jag varit med om..... därför tvekar jag.... kan det vara en biverkan av alla injektioner jag fick? Fick en väldans massa.... cisordinol, haldol, nozinan, stesolid .....
Mer
18 år 11 månader sedan #12505 av Geta
Svar från Geta i ämnet fest på psyket?
borttaget
Mer
18 år 11 månader sedan #12527 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet fest på psyket?

där hände det gamla vanliga med bältesläggning och injektion på injektion.

låg i bälte i ett isoleringsrum

Vad är det för jävla "vård"? Du skulle ju fått en kärleksfull kram i stället.
Mer
18 år 11 månader sedan #12529 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fest på psyket?
Att bli lagd i bälte och bli lämnad ensam tycker
jag är misshandel. När ska de fatta det inom
psykiatrin. Åtminstone kan dom låta någon sitta
som sällskap bredvid.
Mer
18 år 11 månader sedan #12537 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet fest på psyket?

Harriet skrev: Hejsan!
Förmodligen var det en psykos.... men den var så olikt allt annat i hallucinationsväg jag varit med om..... därför tvekar jag.... kan det vara en biverkan av alla injektioner jag fick? Fick en väldans massa.... cisordinol, haldol, nozinan, stesolid .....


I FASS står det att man kan få hallucination, som biverkan av Cisordinol och Stesolid, men det är ju svårt att veta hur det var i just ditt fall vid det tillfället. Det är ju inte alla som får denna biverkan och dessutom så mådde du ju ganska dåligt innan också.
Mer
18 år 11 månader sedan #12542 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet fest på psyket?
Geta!
Det satt någon hos mig, iochförsig utanför dörren men visst.... det är misshandel....
TIKKI!
Visst hade jag behövt en kram..... tror faktiskt att medmänsklighet är bättre än injektioner...
Admin!
Visst var jag i ett ruskigt dåligt skick..... men det hade jag då varit i åratal... ingen annan gång har jag någonsin varit så rädd.... det var så verkligt.... såhär i efterhand kan jag se tillbaka till denna tid och se vad som berodde på psykosen och det som hade med annat att göra...... den här händelsen blir jag helt enkelt inte klok på....