Gasläcka?

Mer
18 år 11 månader sedan #13067 av Angel
Gasläcka? skapades av Angel
Det är något som inte stämmer här, fick panikångest igår kväll medans jag pratade i telefon. Kunde knappt andas så jag la mig på golvet. Han som jag pratade med försökte få mig att ta djupa andetag och han sjöng för mig (tack sötnos) han hjälpte mig så det slutade rätt fort eller ja, 20 minuter kanske. men sen medans jag låg där på golvet och försökte börja andas normalt så känner jag en stark lukt av gas. Ungefär sån som det finns i tändare. Samtidigt hör jag hur det pyser någonstans brevid mig. Jag kunde inte lokalisera ljudet så jag vet inte vart de kom ifrån och har ingen aning om vad det var men jag kännde lukten hela natten. Imorse när jag vaknade hade pysandet försvunnit men jag kännde en svag lukt av gas. Någon som vet om det kan ha varit en gasläcka eller något? /Angel
Mer
18 år 11 månader sedan #13071 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Gasläcka?
Hej
Rent teoretiskt kan det ju ha varit en gasläcka. Har Ni gas i huset? Gasspis? Men det var ju inte det första jag tänkte på. Eftersom Du haft psykotiska symtom förut kanske Du ska ta Dig en funderare. Oavsett om detta var en gasläcka eller inte så kan det vara bra att få kontakt med vården angående Dina problem.
Kramiz
Mer
18 år 11 månader sedan #13072 av Angel
Svar från Angel i ämnet Gasläcka?
Nej vi har ingen gas i huset. Ingen gasspis ingenting, och inte våra grannar heller. Men det var verkligt, jag hörde pysandet och jag kände lukten, det var verkligt inte någon psykos.
/Angel
Mer
18 år 11 månader sedan #13074 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Gasläcka?
Angel ovan,

hmm...det e väl liksom det knepiga med psykoser?
  • Kim
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #13078 av Kim
Svar från Kim i ämnet Gasläcka?
Du kanske hade en tändare i bakfickan?
Sedan när du la dig ner så började den läka gas?
Mer
18 år 11 månader sedan #13079 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gasläcka?
Efter jul har jag hört ett så konstigt ljud i
huset som kommer och går. Det verkar vara
på en viss frekvens.
Jag trodde att jag var så stressad så att jag fått
tinnitus.
Men nu säger min granne att hon har hört samma
ljud när hon varit inne i min lägenhet.
Även utanför lägenheten har jag hört det.
Det är inte samma som gasläcka men något liknande.
Vad kan det vara?
Det är kanske något liknande som filmen "Gasljus".
Något man ska bli tokig på.