Foton som rör sig?

Mer
18 år 9 månader sedan #16880 av Q.L
Foton som rör sig? skapades av Q.L
Har ni nån gång haft den där känslan av att porträtt o foton lever o lixom sitter o bevakar dig....?

Jag har alltid haft en olustig känsla utav foton....nu på senare tid så har de börjat röra sig....röra på ögonen o ändra ansiktsuttryck....

Det är skrämmande....tycker jag iaf....en obehaglig känsla.....

Har ni haft något liknande?
Mer
18 år 9 månader sedan #16882 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet Foton som rör sig?

1of3 skrev: Har ni nån gång haft den där känslan av att porträtt o foton lever o lixom sitter o bevakar dig....?

Jag har alltid haft en olustig känsla utav foton....nu på senare tid så har de börjat röra sig....röra på ögonen o ändra ansiktsuttryck....

Det är skrämmande....tycker jag iaf....en obehaglig känsla.....

Har ni haft något liknande?

Ja, "porträttet" av dig rör på sig välldigt mycket :D
  • Axons
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #16883 av Axons
Svar från Axons i ämnet Foton som rör sig?

1of3 skrev: Har ni nån gång haft den där känslan av att porträtt o foton lever o lixom sitter o bevakar dig....?

Jag har alltid haft en olustig känsla utav foton....nu på senare tid så har de börjat röra sig....röra på ögonen o ändra ansiktsuttryck....

Det är skrämmande....tycker jag iaf....en obehaglig känsla.....

Har ni haft något liknande?

Jag känner igen mig i det du skriver. Brukar vända bort fotografier så de inte riktar sig mot mig. Känns som om de tittar på mig.
Mer
18 år 9 månader sedan #16889 av silverseven
Svar från silverseven i ämnet Foton som rör sig?
Om det är ngt. som jag tycker är obehaglit så är det ögonkontakt, faktiskt är det ngt som jag och min psykolog jobbar med...

Allafall när det kommer typ reklamtidningar i brevinkastet så är det alltid någon stirrande människa på omslaget =sådana saker ger mig mkt obehagliga känslor. Ang. porträtt så har jag inga uppsatta, skulle jag nog aldrig klara av (eller vem vet jag jobbar ju på det:-))

/S
Mer
18 år 9 månader sedan #16911 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Foton som rör sig?
ja, lite.

men det är ju bara en känsla, man får ta bort fotona då.
inget mer med det.
Mer
18 år 9 månader sedan #16934 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Foton som rör sig?
Min sambo har fått en broderad tavla. Förmodligen är den borta som gjorde den, men tavlan lever sitt eget liv......

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum